Featured

قتل ۸ نفر در «کنگان» بوشهر

 

قتل
قتل ۸ نفر در «کنگان» بوشهر

قتل ۸ نفر در «کنگان» بوشهر، خبر کشته شدن چندین نفر در کنگان از مأموریت استان بوشهر ، جمعه ، در فضای مجازی منتشر شد ؛ با این حال ، گمانه‌زنی‌های زیادی در مورد این جنایت وجود داشت
اما یک ساعت بعد ، علی حسن‌پور ، دادستان کل کشور در بوشهر ، توضیحی داد. این حادثه با استفاده اسلحه کلاشینکف در منطقه ای از کنگان رخ داد که منجر به کشته شدن 5 نفر شد.

ماجرای قتل ۸ نفر در «کنگان» بوشهر

خبر کشته شدن چندین نفر در کنگان از مأموریت استان بوشهر ، جمعه ، در فضای مجازی منتشر شد ؛ با این حال ، گمانه‌زنی‌های زیادی در مورد این جنایت وجود داشت
اما یک ساعت بعد ، علی حسن‌پور ، دادستان کل کشور در بوشهر ، توضیحی داد. این حادثه با استفاده اسلحه کلاشینکف در منطقه ای از کنگان رخ داد که منجر به کشته شدن 5 نفر شد.

دادستان بوشهر با بیان اینکه “4 نفر از کشته شدگان زن بودند” گفت: در میان کشته شدگان 3 دختر در سنین 14 تا 18 تا 21 سال و یک مرد جوان و مادربزرگ دختران 75 ساله وجود دارد و گفته می شود قاتل قصد ازدواج یکی از آن دختران را داشته است

حادثه دیگری در شهرک نفتی کنگان

همراه با اظهارات دادستان عمومی و انقلاب بوشهر ؛ سرهنگ جهانبخش طهماسبی ، معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان بوشهر ، از قتل دیگری خبر داد. وی افزود: “در حادثه دیگری در شهرک نفتی کنگان ، جوانی کشته شد و عاملان این ترورها شناسایی و دستگیر شدند.”

ظهر ديروز همزمان با افزایش شایعات در فضای مجازی استان بوشهر وسوءاستفاده برخی از افراد برای برهم زدن آرامش شهروندان ؛ رئیس پلیس کنگان جزئیات جدیدی در مورد میزان جرم و جنایت در این شهر ارائه داد.
سرهنگ رهام رضایی در تشریح جزئیات قتل شب گذشته در کنگان اظهار داشت: قاتل شب گذشته ساعت 9 شب با اسلحه کلاش وارد خانه مقتولان در یک محله کنگان شد مادربزرگ 3 دختر را می کشد و مرد جوانی یکی از دختران خانواده را شکایت می کند و فرار می کند.

Share:

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

Fixed Sidebar (true/false)

حق چاپ - 2020 کلیه حقوق محفوظ است. با پشتیبانی Blogger.

latestcomments

تبليغ

بازي

About Me

تختگاه و سکوی مستقل که جدیدترین و تازه ترین ها را برای همه افرادی که در خارج و داخل کشور زندگی می کنند، ارائه می دهد.

مجسمۀ رئیس جمهوری روسیه از موزۀ «گرِوَن» پاریس برداشته شد

  در پی تهاجم روسیه به اوکراین، موزه گرِوَن در پاریس مجسمه مومی ولادیمیر پوتین را جمع آوری کرد. مدیر اين موزه به خبرگزاری فرانسه گفت که موزه...

جستجو

آرشيو

جمال

اخبار

العاب

Post Top Ad

Post Top Ad

Author Details

العاب

اخر المواضيع

فرم تماس

نام

ایمیل *

پیام *

Post Top Ad

كيك

احدث المواضيع

Recent Posts

Unordered List

  • Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit.
  • Aliquam tincidunt mauris eu risus.
  • Vestibulum auctor dapibus neque.

Pages

Theme Support

Need our help to upload or customize this blogger template? Contact me with details about the theme customization you need.