Featured

ریال ایران کمترین میزان از سپتامبر 2018 است

ارزش پول ایران ، ریال از سپتامبر 2018 به پایین ترین سطح خود در برابر دلار آمریکا رسیده است ، زیرا دلار امروز ، چهارشنبه ، در بازار سیاه با قیمت 180 هزار و 500 ریال معامله شد.

ارزش پول ایران ، ریال از سپتامبر 2018 به پایین ترین سطح خود در برابر دلار آمریکا رسیده است ، زیرا دلار امروز ، چهارشنبه ، در بازار سیاه با قیمت 180 هزار و 500 ریال معامله شد.

ریال ایران روند نزولی خود را در برابر دلار ادامه داد ، در حالی که قیمت رسمی آن در وب سایت بانک مرکزی با 42 هزار ریال به دلار است

در 18 ماه مه ، قیمت دلار به 172 هزار ریال رسید ، پس از آنکه در تاریخ 12 اردیبهشت در حدود 170 هزار ریال بود.

هرچی میخوای اینجاهست
ریال ایران کمترین میزان از سپتامبر 2018 است

ریال طی چند ماه در سال 2018 بیش از 70٪ از ارزش خود را از دست داد ، تحت تأثیر عوامل مختلفی از جمله ضعف اقتصاد و فقدان ارز خارجی و اعمال مجدد تحریم های واشنگتن بر تهران.

این ریال به دلیل اقتصاد ضعیف ، دشواری های مالی در بانک های محلی و تقاضای زیاد دلار در بین ایرانیان که از ترس از خروج آمریکا از توافق هسته ای بین المللی با ایران و تحریم های مجدد آن بر تهران ، می خواستند در طی چند ماه در سال 2018 حدود 70 درصد از ارزش خود را از دست داده بود. ایران از نفت و سایر کالاها است.

رئیس بانک مرکزی ایران روز چهارشنبه ۲۱ خرداد در مصاحبه با خبرگزاری بلومبرگ گفت: عملکرد بانک‌های کره جنوبی بر این مبنا است که مانع دسترسی ایران به پول نفت صادراتی برای «خرید غذا و دارو» شود؛ اقلامی که از تحریم‌های آمریکا معاف است.

Share:

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

Fixed Sidebar (true/false)

حق چاپ - 2020 کلیه حقوق محفوظ است. با پشتیبانی Blogger.

latestcomments

تبليغ

بازي

About Me

تختگاه و سکوی مستقل که جدیدترین و تازه ترین ها را برای همه افرادی که در خارج و داخل کشور زندگی می کنند، ارائه می دهد.

مجسمۀ رئیس جمهوری روسیه از موزۀ «گرِوَن» پاریس برداشته شد

  در پی تهاجم روسیه به اوکراین، موزه گرِوَن در پاریس مجسمه مومی ولادیمیر پوتین را جمع آوری کرد. مدیر اين موزه به خبرگزاری فرانسه گفت که موزه...

جستجو

آرشيو

جمال

اخبار

العاب

Post Top Ad

Post Top Ad

Author Details

العاب

اخر المواضيع

فرم تماس

نام

ایمیل *

پیام *

Post Top Ad

كيك

احدث المواضيع

بايگانی وبلاگ

Recent Posts

Unordered List

  • Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit.
  • Aliquam tincidunt mauris eu risus.
  • Vestibulum auctor dapibus neque.

Pages

Theme Support

Need our help to upload or customize this blogger template? Contact me with details about the theme customization you need.