Featured

غلامرضا مصباحی مقدم : دو سوم جمعیت کشور زیر خط فقر رفته‌اند

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام ولایت اذعان کرد که بحران بی‌اعتمادی که امروز در جامعه ایران وجود دارد نتیجه عملکرد دولت آقای روحانی، مجلس دهم و شورای شهر است.

واقعیت این است که بحران بی‌اعتمادی ناشی از مشکلات اقتصادی است.

غلامرضا مصباحی مقدم : دو سوم جمعیت کشور زیر خط فقر رفته‌اند
غلامرضا مصباحی مقدم : دو سوم جمعیت کشور زیر خط فقر رفته‌اند

به این آخوند باید گفت که :

اولا نود درصد مردم بر اثر سیاستهای ضد مردمی و دزدی و غارت شما دز زیر خط فقر قرار گرفته اند.

دوم اینکه این وضعیت نتیجه عملکرد نظام ولایت فقیه به رهبری خامنه ای است که البته روحانی و مجلس و دولت و قضائیه و سپاه و . . . همه تحت امر این نظام و مجری سیاستهای ولی فقیه هستند و به قول خمینی « همه باهم» دشمن مردم ایران هستند .

دوسوم جمعیت کشور زیر خط فقر

روزنامهٔ آرمان ۲۶خرداد ۹۹ مسأله گرانی را موضوعی «بسیار جدی» و موجب «بحران بی‌اعتمادی» خوانده و آن‌را «نتیجهٔ عملکرد دولت روحانی، مجلس دهم و شورای شهر» ارزیابی کرده است. این روزنامه سپس هشدار داده در اثر همین گرانی‌ها «دو سوم جمعیت کشور به زیر خط فقر رفته است»

«بحران بی‌اعتماد‌ی که امروز د‌ر جامعه ایران وجود د‌ارد نتیجه عملکرد د‌ولت آقای روحانی، مجلس د‌هم و شورای شهر است. واقعیت این است که بحران بی‌اعتماد‌ی ناشی از مشکلات اقتصاد‌ی است. د‌ر شرایط کنونی مرد‌م شاهد جهش نرخ ارز هستند که د‌ر سال‌های گذشته به چند‌ین برابر رسید‌ه است.

از سوی د‌یگر د‌ر سال‌های گذشته تورم بیشتر شد‌ه، نوسان شد‌ید قیمتها به‌وجود آمد‌ه و به همین د‌لیل حد‌ود د‌و سوم جمعیت کشور به زیر خط فقر رفته‌اند‌. این موضوع بسیار جد‌ی است».

عامل اصلی تورم و گرانی خود دولت است

به‌روشنی پیداست این وعده‌ها کار کردی غیر از تبلیغات و دجالگری، فایدهٔ دیگری ندارد؛ زیرا روحانی مکار خود بهتر از هر کسی می‌داند که سلسله جنبان افزایش قیمتها خود اوست که برای جبران کسری بودجه و خلاصی از خفگی اقتصادی چاره را در این دیده با گرانی خزندهٔ کالاها و خدمات، اخاذی از به اسم مالیات، چاپ پول بی‌پشتوانه و ایجاد نقدینگی کاذب و ایجاد هیجان کاذب در بازارهای بورس و سکه، باز هم مثل همیشه دست در جیب و سفرهٔ مردم کند.

Share:

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

Fixed Sidebar (true/false)

حق چاپ - 2020 کلیه حقوق محفوظ است. با پشتیبانی Blogger.

latestcomments

تبليغ

بازي

About Me

تختگاه و سکوی مستقل که جدیدترین و تازه ترین ها را برای همه افرادی که در خارج و داخل کشور زندگی می کنند، ارائه می دهد.

مجسمۀ رئیس جمهوری روسیه از موزۀ «گرِوَن» پاریس برداشته شد

  در پی تهاجم روسیه به اوکراین، موزه گرِوَن در پاریس مجسمه مومی ولادیمیر پوتین را جمع آوری کرد. مدیر اين موزه به خبرگزاری فرانسه گفت که موزه...

جستجو

آرشيو

جمال

اخبار

العاب

Post Top Ad

Post Top Ad

Author Details

العاب

اخر المواضيع

فرم تماس

نام

ایمیل *

پیام *

Post Top Ad

كيك

احدث المواضيع

بايگانی وبلاگ

Recent Posts

Unordered List

  • Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit.
  • Aliquam tincidunt mauris eu risus.
  • Vestibulum auctor dapibus neque.

Pages

Theme Support

Need our help to upload or customize this blogger template? Contact me with details about the theme customization you need.