Featured

روحانی پیشین ایران خواستار صلح با اسرائیل است

 معصومی تهرانی که رژیم به دلیل مخالفت عنوان آیت اللهی اش را لغو کرد ، در مصاحبه ای با تلویزیون اسرائیلی گفت ایرانی ها مشکلی با دولت یهود ندارند.


در یک مصاحبه بی سابقه ، یک روحانی ارشد پیشین ایران از تهران که در اپوزیسیون این کشور فعال است ، با یک کانال خبری اسرائیلی صحبت کرد و خواستار پایان دادن به خصومت بین کشورها شد.


آیت الله عبدالحمید معصومی - تهرانی به شبکه خبری اسرائیل کانال ۱۲گفت: "زمان آن فرا رسیده است که رژیم ایران دست از دشمنی با دشمنانی که وجود ندارند بردارد. "


حقوق بشر ایران | مقاله: معصومی تهرانی: قسامه بر خلاف عقل انسان و نص قرآن  است |


معصومی تهرانی که به دلیل اختلاف نظر با رژیم از عنوان "آیت الله" محروم شد ، گفت که "هیچ مشکلی" با دولت یهود ندارد.


وی همچنین اظهارات مکرر جمهوری اسلامی مبنی بر خواستار نابودی اسرائیل را به سخره گرفت:به یاد داشته باشید ، این شعارها توسط صدام حسین نیز تبلیغ می‌شد و ما می دانیم که او امروز کجاست."

معصومی تهرانی گفت جمهوری اسلامی دیکتاتوری است که عقاید مخالف و آزادی بیان را سرکوب می کند.


هنگامی که از او پرسش شد که آیا او از جان خود نمی ترسد زیرا او این حرف را در تلویزیون اسرائیل زده است ، به مصاحبه کننده احد همو گفت: "من ۲۰ سال است که صریح و روشن صحبت می کنم. اگر آنها دوست ندارند من با شما یا دیگران صحبت کنم ، این مشکل آنهاست. "


وی گفت: "ایرانیان و یهودیان مدت طولانی دوست بوده اند." "من هیچ ایرانی را ندیده ام که نظر مثبتی در مورد اسرائیل نداشته باشد. ما مشکلی نداریم - نه با اسرائیل و نه با هیچ کشور دیگر در جهان .


وی گفت که اگر سلامتی و عمری باشد به اسرائیل می آید ، افزود که آرزوی دیرینه او سفر به اورشلیم و "دعا در کنار دیوار ندبه است. با کمک خدا ، اگر زنده بمانم ، دوست دارم شما را ملاقات کنم و پایان خصومت غیر منطقی بین مردم ایران و اسرائیل را ببینم. "


معصومی تهرانی یک حکم شرعی در مورد انتصاب علی خامنه ای در دهه ۱۹۸۰منتشر کرده بود و به کانال ۱۲گفت: "بخاطر شناخت قبلی من از او ، استدلال کردم که او هم دین و هم کشور را خراب خواهد کرد. به همین دلیل و چون در برابر او مقاومت کردم ، پنج سال را در زندان گذراندم. این اختلاف نظر تا به امروز ادامه دارد. "


این روحانی چندین بار به جرم مخالفت با رژیم دستگیر شد. او مدافع برجسته جدایی دین و دولت ، حقوق اقلیت ها و حق اعتراض به رهبری است.

Share:

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

Fixed Sidebar (true/false)

حق چاپ - 2020 کلیه حقوق محفوظ است. با پشتیبانی Blogger.

latestcomments

تبليغ

بازي

About Me

تختگاه و سکوی مستقل که جدیدترین و تازه ترین ها را برای همه افرادی که در خارج و داخل کشور زندگی می کنند، ارائه می دهد.

مجسمۀ رئیس جمهوری روسیه از موزۀ «گرِوَن» پاریس برداشته شد

  در پی تهاجم روسیه به اوکراین، موزه گرِوَن در پاریس مجسمه مومی ولادیمیر پوتین را جمع آوری کرد. مدیر اين موزه به خبرگزاری فرانسه گفت که موزه...

جستجو

آرشيو

جمال

اخبار

العاب

Post Top Ad

Post Top Ad

Author Details

العاب

اخر المواضيع

فرم تماس

نام

ایمیل *

پیام *

Post Top Ad

كيك

احدث المواضيع

بايگانی وبلاگ

Recent Posts

Unordered List

  • Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit.
  • Aliquam tincidunt mauris eu risus.
  • Vestibulum auctor dapibus neque.

Pages

Theme Support

Need our help to upload or customize this blogger template? Contact me with details about the theme customization you need.