Featured

فساد در آخوند و آخوند در فساد غرق شده و جدا کردن این دو از هم غیر ممکن است!

 افشاگری و نوشته صبا آذرپیک درباره پرونده فساد در دل قوه قضاییه و البته خطرناک!


این‌بار حرف از جریان فاسدی است که حتی ریشه‌اش قوی‌تر از اکبر طبری است؛ به صورت شبکه‌ای در قوه‌قضائیه کار کرده  و یک بمب متحرک در قلب عدالت کشور! است.


یک بازپرس در یک پرونده، برای ویترینِ مافیای حاجیان قرار مجرمیت در ۵۰ بند صادر می‌کند اما به یک‌باره بازپرس برکنار می‌شود.

پس از برکناری بازپرس در این پرونده سنگین که مملو از اعترافات همدستان وکیل ترور شده حاجیان است، منع تعقیب برای همه متهمان، صادر می‌شود! رئیسی، داستان بازپرس فراهانی (بازپرسی که علیه طبری قرار مجرمیت زد و #مافیای_فساد برکنارش! کرد) تکرار شده است!

《چه‌کسی، دستور برکناری بازپرس پرونده بررسی فساد  را داده است؟》بازپرس پرونده با گرفتن اعترافات همکاران حاجیان، به چه نکاتی رسیده بود، که باید هزینه‌اش را می‌داد و عزل می‌شد؟!

حاجیان وکیل فاسدی بود که شب قبل از بازداشتش، در اردیبهشت ۹۸ ترور شد. به عبارتی، کسانی که از بازداشت و اعترافات حاجیان می‌ترسیدند، او را کشتند!

لذا بازپرس پرونده مافیای حاجیان در تیرماه ۹۸ تحقیقات در مورد شبکه فساد حاجیان در قوه‌قضائیه را آغاز کرد و آبان امسال برای سطحی‌ترین همکاران حاجیان، به جرم کارچاق‌کنی قضایی، قرار مجرمیت صادر کرد. اما بلافاصله، بازپرس برکنار شد!

سوال این است مافیای فساد چطور در سیستم عدالت نفوذ کرده که یک‌ شب قبل می‌فهمد قرار است فردا حاجیان وکیل، بازداشت شود و او را شبانه ترور می‌کند!

و بار دیگر همین مافیای فساد به سراغ بازپرسی می‌رود که بعد از ترور حاجیان، کوتاه نیامد و شبکه فساد حاجیان را در سطحی‌ترین لایه، احضار و اعتراف گرفته است!

رئیسی ببینید چه کسی بازپرس را عزل کرده؛ بازپرس دقیقا چند روز پس از صدور قرار مجرمیت برای همدستان‌حاجیان عزل شده و از همه مهم‌تر، چطور پس از عزل این بازپرس، تمام این پرونده به نفع مافیای فساد، منع تعقیب می‌خورد!

برای شروع، فقط یک صفحه از قرار مجرمیتی که منجر به برکناری بازپرس شد و دو صفحه از متن اعترافات داماد حاجیان (یکی از هم‌دستان #مافیای_حاجیان) را منتشر می‌کنم؛ ساعاتی دیگر جزئیات بیشتری از این حجم فساد منتشر می‌کنم.آقایان مافیای فساد، یک حرف هم با شما! من حاجیان نیستم که ترورم کنید؛ بهتر است آماده روزهای سیاه‌تان باشید.

Share:

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

Fixed Sidebar (true/false)

حق چاپ - 2020 کلیه حقوق محفوظ است. با پشتیبانی Blogger.

latestcomments

تبليغ

بازي

About Me

تختگاه و سکوی مستقل که جدیدترین و تازه ترین ها را برای همه افرادی که در خارج و داخل کشور زندگی می کنند، ارائه می دهد.

مجسمۀ رئیس جمهوری روسیه از موزۀ «گرِوَن» پاریس برداشته شد

  در پی تهاجم روسیه به اوکراین، موزه گرِوَن در پاریس مجسمه مومی ولادیمیر پوتین را جمع آوری کرد. مدیر اين موزه به خبرگزاری فرانسه گفت که موزه...

جستجو

آرشيو

جمال

اخبار

العاب

Post Top Ad

Post Top Ad

Author Details

العاب

اخر المواضيع

فرم تماس

نام

ایمیل *

پیام *

Post Top Ad

كيك

احدث المواضيع

بايگانی وبلاگ

Recent Posts

Unordered List

  • Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit.
  • Aliquam tincidunt mauris eu risus.
  • Vestibulum auctor dapibus neque.

Pages

Theme Support

Need our help to upload or customize this blogger template? Contact me with details about the theme customization you need.