Featured

محدودیت ها در مساجد و مجتمع های تجاری برداشته می شود

رئیس جمهور در ستاد ملی مقابله با کرونا و در ویدئو کنفرانس با استانداران گفت: در این جلسه قرار شد محدودیت ساعت کاری پاساژ ها برداشته شد.

روحانی افزود:برخی موارد چون افزایش ساعات صحن حرم های مطهر قرار شد در جلسات آینده تصمیم گیری شود.

وی با اشاره به اینکه در دوران کرونا زندگی ما محدود تر و مجازی شده گفت: مردم باید باور کنند به این زودی ها شرایط عادی نمی شود.

حسن روحانی افزود: کرونا ویروس همچنان به عنوان یک مسئله اساسی در کشور بروز و ظهور دارد و این بیماری باعث یک تحول در عرصه های سیاسی،اجتماعی،فرهنگی و اقتصادی شده است.

وی گفت: سبک زندگی را باید منطبق با محدودیت ها تغییر دهیم و به سمت زندگی در فضای مجازی برویم و دنبال عادی سازی روابط اجتماعی نباشیم.

محدودیت ها در مساجد و مجتمع های تجاری برداشته می شود
محدودیت ها در مساجد و مجتمع های تجاری برداشته می شود

رئیس جمهور با اشاره به پایش و تصمیمی گیری روزانه گفت: افزایش تعداد مبتلایان جدید را نگران کننده نیست زیرا این افزایش،برمبنای تست های روزانه و بیماریابی است که به نفع آینده است.

روحانی با بیان اینکه مشکل تجهیزات بهداشتی و درمانی هم در کشورنداریم افزود: همراهی مردم باید اجرای دقیق دستورالعملهای بهداشتی تا پایان کرونا ادامه دهند.

 لغو محدودیت های تجاری در قم

استاندار قم با اشاره به لغو محدودیت های مجتمع های تجاری اظهار کرد: دولت در صدد است تا ضمن رعایت پروتکل ها و کاهش شیوع بیماری کرونا، محدودیت های زندگی شهروندان برداشته شود.

دکتر بهرام سرمست در حاشیه جلسه ستاد ملی کرونا که به ریاست حسن روحانی برگزار شد، طی سخنانی با اشاره به مصوبات این جلسه، لغو محدودیت ها در ساعات کاری پاساژهای تجاری را مورد توجه قرار داد و اظهار کرد: محدودیت ساعت کاری پاساژها برطرف و به روال قبل برمیگردد

استاندار قم همچنین با اشاره به کاهش محدودیت ها در مساجد افزود: نمازهای یومیه در مساجد با رعایت فاصله گذاری اجتماعی اقامه خواهد شد.

او با قدردانی از مردم قم به خاطر رعایت مسائل بهداشتی و مصوبات ستاد کرونا اظهار کرد: عملکرد شهروندان قمی در رعایت پروتکل ها بسیار مطلوب بود.

Share:

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

Fixed Sidebar (true/false)

حق چاپ - 2020 کلیه حقوق محفوظ است. با پشتیبانی Blogger.

latestcomments

تبليغ

بازي

About Me

تختگاه و سکوی مستقل که جدیدترین و تازه ترین ها را برای همه افرادی که در خارج و داخل کشور زندگی می کنند، ارائه می دهد.

مجسمۀ رئیس جمهوری روسیه از موزۀ «گرِوَن» پاریس برداشته شد

  در پی تهاجم روسیه به اوکراین، موزه گرِوَن در پاریس مجسمه مومی ولادیمیر پوتین را جمع آوری کرد. مدیر اين موزه به خبرگزاری فرانسه گفت که موزه...

جستجو

آرشيو

جمال

اخبار

العاب

Post Top Ad

Post Top Ad

Author Details

العاب

اخر المواضيع

فرم تماس

نام

ایمیل *

پیام *

Post Top Ad

كيك

احدث المواضيع

بايگانی وبلاگ

Recent Posts

Unordered List

  • Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit.
  • Aliquam tincidunt mauris eu risus.
  • Vestibulum auctor dapibus neque.

Pages

Theme Support

Need our help to upload or customize this blogger template? Contact me with details about the theme customization you need.