Featured

شک درباره سرگیری لیگ برتر ایران

بعد از تعلیق بیش از 3 ماه برای مسابقات فوتبال لیگ برتر ایران ، لیگ ایران هفته گذشته اعلام کرد که باشگاه ها می توانند تمرین خود را از جمعه گذشته شروع کنند.

در آماده سازی برای از سرگیری مسابقات از 22 ژوئن آینده به شرط آنکه برای بازگشت به تمرینات ، همه بازیکنان باید تحت آزمایش کرونا قرار بگیرند و نتیجه آن منفی باشد.

با این حال ، نتایج تست کرونا، طبق گفته های تلویزیون ایران ، نشان می دهد که تعدادی از بازیکنان و کارگران تیم های ایرانی به کرونا مبتلا شده اند که سایه این تمرینات را سایه افکنده است.

نتایج آزمون کرونا نشان داد که دو بازیکن در تیم سباهان اصفهان ، یک بازیکن در تیم سایپا ، 6 نفر در تیم گل گهر سیرجان و دو نفر در تیم پرویزی برای پایتخت ، تهران ، مبتلا به کرونا شدند و 4 نفر در تیم تراکتور سازی تبریز مشکوک به ویروس کرونا بودند.

شک درباره سرگیری لیگ برتر ایران
شک درباره سرگیری لیگ برتر ایران

تصمیم برگزاری یا تعطیلی لیگ بر عهده کیست؟

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان اعلام کرد که متولی تصمیم‌گیری در خصوص سرنوشت لیگ‌ برتر فوتبال ایران، فدراسیون‌های فوتبال و پزشکی ورزشی هستند.

پس از تعیین راهنمای مبارزه با کووید ۱۹ (کرونا ویروس) فاصله گذاری اجتماعی و الزامات سلامت محیط لیگ فوتبال، اعلام شد که بازگشایی لیگ فوتبال به صورت تدریجی صورت خواهد پذیرفت که الزامات، تمهیدات و جزییات اجرایی آن مشخص شده

و در هر مرحله با کنترل ناظران بهداشتی این موارد تحت بررسی قرارگرفته و در صورت تخطی از مقررات مندرج در این دستورالعمل فرد یا تیم خاطی توسط سازمان لیگ مشمول تذکر یا مجازات انضباطی مقرر می‌شود

و همچنین در صورت بروز مشکلات بهداشتی و بنا به تشخیص ستاد ملی مبارزه با کرونا و وزارت بهداشت بازگشت به مراحل قبل یا تعطیلی و لغو کامل رویدادهای ورزشی به انجام خواهد رسید.

اعتراض و هشدار دوباره پزشک استقلال به برگزاری لیگ

پزشک تیم فوتبال استقلال بار دیگر نسبت به تصمیم سازمان لیگ برای برگزاری بازی اعتراض خود را اعلام کرد. به گزارش وانانیوز،

دکتر کاوه ستوده در خصوص اینکه مسابقات لیگ در حال آغاز شدن است و از آن بوی مرگ می‌آید، اظهار داشت: من صددرصد با این مسأله موافق هستم همانطور که پیش‌بینی می‌کردیم آنطور که باید و شاید نتوانستیم پروتکل را به خاطر زیرساخت‌هایی که داریم اجرا کنیم سالی که نکوست از بهارش پیداست، اما ان‌شاءالله که ما اشتباه کرده باشیم.

ستوده در مورد اجرایی کردن این پروتکل گفت: بازیکنان دلشان می‌خواهد بازی‌ها انجام شود من و شما هم می‌خواهیم این اتفاق بیفتد بحث بر سر انجام شدن یا نشدن بازی‌ها نیست، آیا ما زیرساخت‌های لازم را داریم؟ من گفتم که تضمینی وجود ندارد.

ما طبق پروتکل شروع کردیم. همه تمهیدات را از نظر ضدعفونی و… به خرج دادیم اما واقعا هیچ تضمینی وجود ندارد. در پروتکل نوشته شده با کمترین برخورد بدنی تمرین کنند اما مگر می‌شود؟ مگر پلی‌استیشن است؟

پزشک تیم استقلال در ادامه افزود: زمانی ما فقط روی کاغذ می‌نویسیم اما زمانی باید آن را اجرایی کنیم.

همان نوشته روی کاغذ هم نظارتی بر رویش نیست. من در مورد خودمان مثال می‌زنم که به کسی بی احترمی نشود.

از کجا معلوم که استقلال پروتکل را به خوبی انجام دهد؟ ممکن است یکسری از جاها نتوانیم کاری انجام بدهیم.

Share:

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

Fixed Sidebar (true/false)

حق چاپ - 2020 کلیه حقوق محفوظ است. با پشتیبانی Blogger.

latestcomments

تبليغ

بازي

About Me

تختگاه و سکوی مستقل که جدیدترین و تازه ترین ها را برای همه افرادی که در خارج و داخل کشور زندگی می کنند، ارائه می دهد.

مجسمۀ رئیس جمهوری روسیه از موزۀ «گرِوَن» پاریس برداشته شد

  در پی تهاجم روسیه به اوکراین، موزه گرِوَن در پاریس مجسمه مومی ولادیمیر پوتین را جمع آوری کرد. مدیر اين موزه به خبرگزاری فرانسه گفت که موزه...

جستجو

آرشيو

جمال

اخبار

العاب

Post Top Ad

Post Top Ad

Author Details

العاب

اخر المواضيع

فرم تماس

نام

ایمیل *

پیام *

Post Top Ad

كيك

احدث المواضيع

بايگانی وبلاگ

Recent Posts

Unordered List

  • Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit.
  • Aliquam tincidunt mauris eu risus.
  • Vestibulum auctor dapibus neque.

Pages

Theme Support

Need our help to upload or customize this blogger template? Contact me with details about the theme customization you need.