Featured

انتخابات مجلس صفحه طلایی برای ثبت نام در انتخابات جمهوری اسلامی ایران است

رحمانی فضلی ، وزیر کشور گفت: طبق عناصر اجرایی و اداری ، برگزاری انتخابات در 21 فوریه سال 2020 یک صفحه طلایی برای ثبت نام انتخابات در جمهوری اسلامی ایران در نظر گرفته شده است.

رحمانی فضلی ، وزیر کشور گفت: طبق عناصر اجرایی و اداری ، برگزاری انتخابات در 21 فوریه سال 2020 یک صفحه طلایی برای ثبت نام انتخابات در جمهوری اسلامی ایران در نظر گرفته شده است.

وزیر کشور انتخابات مجلس یازدهم را از نظر مدیریتی و اجرایی، برگ زرینی در کارنامه انتخابات نظام خواند و گفت:

قوانین و مقررات برگزاری انتخابات نیازمند بازنگری جدی است که امیدواریم در تعامل سازنده با دولت دوازدهم و مجلس یازدهم شاهد لایحه جامع و بدون نواقص باشیم.

وزیر کشور در سخنرانی خود که در مراسم افتتاحیه یازدهمین جلسه شورای اسلامی برگزار شد ، امروز چهارشنبه ، وزیر محترم کشور از حمایت و راهنمایی های خردمندانه خود در برگزاری انتخابات از رهبر انقلاب ابراز قدردانی کرد و از رئیس جمهور برای حمایت خود از دستگاههای اجرایی انتخابات ابراز قدردانی کرد.

انتخابات مجلس صفحه طلایی برای ثبت نام در انتخابات جمهوری اسلامی ایران است
انتخابات مجلس صفحه طلایی برای ثبت نام در انتخابات جمهوری اسلامی ایران است

وزیر کشور اضافه کرد:

در این دوره؛ طراحی، ارتقا و عملیاتی کردن سامانه های یکپارچه و دقیق برای برگزاری انتخابات، علاوه بر تحقق دولت الکترونیک در حوزه انتخابات، شکل جدیدی از هماهنگی نظام مند، کارآمد و اثربخش، میان سطوح مختلف مدیریت کشور را به نمایش گذاشت.

علاوه بر این، به‌کارگیریِ سامانه‌های هوشمند و دقیق الکترونیک و غیرالکترونیک، ضامن سلامت و صحت انتخابات و اطمینان بخش برای ملت ایران در عرصه سیاسی انتخابات بود.

رحمانی فضلی با بیان اینکه در گام نخست، ستاد انتخابات کشور در تاریخ ۱۰ اردیبهشت ۹۸ و به فاصله ۱۰ ماه قبل از برگزاری انتخابات تشکیل شد و بلافاصله در ۳۱ استان کشور ستاد های متناظر شکل گرفت و روندهای اجرایی بر اساس برنامه ریزی دقیق آغاز شد،  شعار محوری ستاد در این دوره را “انتخابات ۹۸؛ گام دوم انقلاب، قانون مداری و بی طرفی، انسجام ملی” عنوان کرد.

وی گفت:

به منظور ارتقای دانش و مهارت‌های انتخاباتی، وزارت کشور، طرح جامع آموزش را پس از «آسیب شناسی اجرایی» انتخابات گذشته و با متون و سبک جدید طراحی کرد و با برگزاری ۱۰ همایش توجیهی متمرکز در مشهد مقدس و (۲۳۴۶) برنامه آموزشی در استان ها، شهرستان ها و بخش ها، بیش از (۵۰۰ هزار نفر) از عوامل و مجریان انتخابات را آموزش داد.

وزیر کشور ادامه داد: اعلام نتایج انتخابات پارلمانی قبل از همه جلسات قبلی ، برگزاری انتخابات در شرایط ویژه و بدون کوچکترین مشکل امنیتی و اثبات کامل صحت انتخابات در کلیه حوزه های انتخابیه مهم و فرعی توسط شورای نگهبان و مشارکت 42.57٪ آراء از ویژگی های مهم است.

رحمانی فاضلی در ادامه بیان داشت: باید قوانین و مقررات مربوط به برگزاری انتخابات به ویژه انتخابات شورای شوراهای اسلامی بررسی جدی شود و ابراز امیدواری برای تعامل سازنده بین دولت و مجلس جدید در بررسی و تصویب لایحه جامع انتخابات.

رحمانی فضلی همچنین از شورای نگهبان، هیأت‌های نظارت، هیأت‌های اجرایی، ستاد انتخابات کشور و ستادهای انتخابات استان ها، عوامل و مجریان برگزاری انتخابات در سطح شعبه های اخذ رای، نیروهای انتظامی، نظامی و بسیج، وزارت اطلاعات، وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، وزارت نیرو، وزارت راه و شهرسازی، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، وزارت آموزش و پرورش، ستاد کل نیروهای مسلح، دادستانی کل کشور، سازمان ثبت احوال، سازمان برنامه و بودجه، دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی، استانداران، فرمانداران، بخشداران و دهیاران، بازرسان وزارت کشور و نیز از اصحاب رسانه، خصوصاً رسانه ملی و فضای مجازی، و به ویژه، ملت شهید پرور ایران اسلامی قدردانی کرد.

Share:

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

Fixed Sidebar (true/false)

حق چاپ - 2020 کلیه حقوق محفوظ است. با پشتیبانی Blogger.

latestcomments

تبليغ

بازي

About Me

تختگاه و سکوی مستقل که جدیدترین و تازه ترین ها را برای همه افرادی که در خارج و داخل کشور زندگی می کنند، ارائه می دهد.

مجسمۀ رئیس جمهوری روسیه از موزۀ «گرِوَن» پاریس برداشته شد

  در پی تهاجم روسیه به اوکراین، موزه گرِوَن در پاریس مجسمه مومی ولادیمیر پوتین را جمع آوری کرد. مدیر اين موزه به خبرگزاری فرانسه گفت که موزه...

جستجو

آرشيو

جمال

اخبار

العاب

Post Top Ad

Post Top Ad

Author Details

العاب

اخر المواضيع

فرم تماس

نام

ایمیل *

پیام *

Post Top Ad

كيك

احدث المواضيع

بايگانی وبلاگ

Recent Posts

Unordered List

  • Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit.
  • Aliquam tincidunt mauris eu risus.
  • Vestibulum auctor dapibus neque.

Pages

Theme Support

Need our help to upload or customize this blogger template? Contact me with details about the theme customization you need.