Featured

گمرک ایران: کالاهای تجاری را با ترکیه مبادله می کنیم

سخنگوی سازمان گمرک ایران از مبادله تجاری کالاها با ترکیه با راه آهن به عنوان بخشی از 3300 تریلی حمل بار در مدت زمان 20 مارس خبر داد .

روح الله لطیفی در بیانیه روز شنبه اظهار داشت: صادرات کالای ایرانی از طریق 3072 تریلر باری انجام شده است ، درمقابل با 3228 تریلی که با کالای ترکیه بارگیری شده است.

وی خاطرنشان کرد: طرف ترکیه مانع از ورود کامیون های ایرانی از طریق گذرگاه “بازرکان” که از 22 فوریه در شمال غربی کشور است ، می شود.

گمرک ایران: کالاهای تجاری را با ترکیه مبادله می کنیم
گمرک ایران: کالاهای تجاری را با ترکیه مبادله می کنیم

تجارت ریلی ایران و ترکیه: ۶۳۰۰ واگن

سخنگوی گمرک گفت: از ابتدای سال جاری تا نهم خرداد ماه، تجارت کشورمان با ترکیه از طریق ریل به 6 هزار و 300 واگن کالای تجاری رسید که سهم صادرات کالای ایرانی به ترکیه ۳۰۷۲ واگن و سهم کالای وارداتی نیز ۳۲۲۸ واگن کالا بوده است.

سید روح اله لطیفی، گفت: از ابتدای سال جاری تا نهم خرداد ماه، تجارت کشورمان با ترکیه از طریق ریل به 6 هزار و 300 واگن کالای تجاری رسید که سهم صادرات کالای ایرانی به ترکیه ۳۰۷۲ واگن و سهم کالای وارداتی نیز ۳۲۲۸ واگن کالا بوده است.

لطیفی اظهار داشت: از سوم اسفند98 تا کنون مرز زمینی بازرگان از سوی ترکیه به روی کامیون های ایرانی بسته است و در این مدت 6692تن کالا از طریق کامیون های ترانزیتی سایر کشورها به ترکیه از مسیر زمینی صادر شده است.

وی افزود: در حال حاضر تنها مسیر تبادل کالا بین دو کشور مسیر ریلی و از گمرک رازی است و امیدواریم پس از گفتگوی تلفنی روسای جمهور دو کشور تا روزهای آینده شاهد بازگشایی مرزهای هوایی و زمینی دو کشور باشیم.

Share:

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

Fixed Sidebar (true/false)

حق چاپ - 2020 کلیه حقوق محفوظ است. با پشتیبانی Blogger.

latestcomments

تبليغ

بازي

About Me

تختگاه و سکوی مستقل که جدیدترین و تازه ترین ها را برای همه افرادی که در خارج و داخل کشور زندگی می کنند، ارائه می دهد.

مجسمۀ رئیس جمهوری روسیه از موزۀ «گرِوَن» پاریس برداشته شد

  در پی تهاجم روسیه به اوکراین، موزه گرِوَن در پاریس مجسمه مومی ولادیمیر پوتین را جمع آوری کرد. مدیر اين موزه به خبرگزاری فرانسه گفت که موزه...

جستجو

آرشيو

جمال

اخبار

العاب

Post Top Ad

Post Top Ad

Author Details

العاب

اخر المواضيع

فرم تماس

نام

ایمیل *

پیام *

Post Top Ad

كيك

احدث المواضيع

بايگانی وبلاگ

Recent Posts

Unordered List

  • Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit.
  • Aliquam tincidunt mauris eu risus.
  • Vestibulum auctor dapibus neque.

Pages

Theme Support

Need our help to upload or customize this blogger template? Contact me with details about the theme customization you need.