Featured

ادامه پنهان کاری حوثیها در مورد آمار ابتلا به ویروس کورونا

إيرينا تسوكرمان، وکیل آمریکایی حقوق بشر و امنیت ملی گفت:شبه نظامیان حوثی با دستور ایران درباره پنهان در مورد آمار ابتلا به ویروس کورونا در حوزه های نفوذ خود سروکار دارند.

در یک سمینار مجازی که توسط ائتلاف یمن برای زنان مستقل ترتیب داده شده بود ، وكيل تسوكرمان افزود: “یمن با توجه به بحران کرونا: وخامت شدید اوضاع سلامتی و پیامدهای فاجعه بار.

شبه نظامیان حوثی سناریوی ایران را در یمن تکرار می کنند همان کاری که حزب الله انجام داد ، و در یک منطقه جغرافیایی خاص برای ایران فعالیت می کند.

تسوكرمان گفت وگو درباره فاجعه کرونا در ایران ؛ و اینکه چگونه این ویروس جان مقامات ارشد و غیرنظامیان در ایران را کشته است

در میان پنهان شدید رژیم ایران , به گزارش خبرگزاری رسمی یمن.

ادامه پنهان کاری حوثیها در مورد آمار ابتلا به ویروس کورونا
ادامه پنهان کاری حوثیها در مورد آمار ابتلا به ویروس کورونا

دولت یمن ادامه پنهان کاری حوثیها در مورد آمار ابتلا به ویروس کورونا در مناطق تحت کنترلشان را محکوم کرد

دولت یمن ادامه پنهان کاری شبه نظامیان حوثی تابع ایران در مورد آمار ابتلا به ویروس کورونا و قربانیان آن در مناطق تحت سیطره آنها را محکوم کرد.

کمیته ملی اضطراری مقابله با ویروس کورونا در جلسه ای مجازی تاکید کرد که این پنهان کاری در مورد آمار ابتلا به ویروس کورونا و وفات بر اثر آن همه مردم را به خطر می اندازد.

به گزارش خبرگزاری یمن دولت این کشور حوثیها را متهم کرد که از بحران کورونا مانند برگ برنده ای برای سوء استفاده از جامعه جهانی استفاده می کنند،

و تاکید کرد که این شرایط سازمان کل بهداشت را وادار کرده است فعالیت خود را در مناطق تحت سیطره حوثیها متوقف سازد.

 هشدار پزشکان بدون مرز درباره «بروز فاجعه» در یمن

سازمان پزشکان بدون مرز روز پنجشنبه درباره شیوع ویروس کرونا در کشور جنگ زده یمن هشدار داد و گفت، بسیاری از مبتلایان به این ویروس حتی نمی‌توانند خود را به بیمارستان و مراکز درمانی برسانند.

به گزارش خبرگزاری فرانسه٬ سازمان پزشکان بدون مرز می‌گوید، از ۳۰ آوریل تا ۱۷ ماه مه ۱۷۳ مبتلا به ویروس کرونا در بیمارستانی در شهر عدن بستری شدند که ۶۸ نفر از آنها جان خود را از دست دادند.

کارولین سگوین، مدیر عملیات سازمان پزشکان بدون مرز گفته است، آنچه ما در مرکز خود از نظر تعداد مبتلایان و قربانیان شاهد آن هستیم، فقط بخش کوچکی از نوک این کوه یخی است .

وی اضافه کرده است: بسیاری از مردم وقتی به مراکز درمانی ما می آیند که دیگر خیلی دیر شده است و ما می دانیم بسیاری از مردم اصلا به مراکز درمانی مراجعه نمی کنند و در خانه هایشان جان خود را از دست می دهند.

ویروس کرونا در حالی در یمن شیوع یافته است که جنگ داخلی شش ساله در یمن، سیستم بهداشت و درمان این کشور را نابود کرده و میلیون‌ها نفر در خطر قحطی قرار دارند.

Share:

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

Fixed Sidebar (true/false)

حق چاپ - 2020 کلیه حقوق محفوظ است. با پشتیبانی Blogger.

latestcomments

تبليغ

بازي

About Me

تختگاه و سکوی مستقل که جدیدترین و تازه ترین ها را برای همه افرادی که در خارج و داخل کشور زندگی می کنند، ارائه می دهد.

مجسمۀ رئیس جمهوری روسیه از موزۀ «گرِوَن» پاریس برداشته شد

  در پی تهاجم روسیه به اوکراین، موزه گرِوَن در پاریس مجسمه مومی ولادیمیر پوتین را جمع آوری کرد. مدیر اين موزه به خبرگزاری فرانسه گفت که موزه...

جستجو

آرشيو

جمال

اخبار

العاب

Post Top Ad

Post Top Ad

Author Details

العاب

اخر المواضيع

فرم تماس

نام

ایمیل *

پیام *

Post Top Ad

كيك

احدث المواضيع

بايگانی وبلاگ

Recent Posts

Unordered List

  • Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit.
  • Aliquam tincidunt mauris eu risus.
  • Vestibulum auctor dapibus neque.

Pages

Theme Support

Need our help to upload or customize this blogger template? Contact me with details about the theme customization you need.