Featured

‌هفت تپه اتحاد ، پیروزی نزدیک است

 کارگران و زحمت کشان هفت تپه .همه شاهد بودیم که در گرمای بالای پنجاه درجه خوزستان تلاش کردید،حق خواهی کردید تا بساط خصوصی سازی و تبعیض را ریشه کن کنید.

تا پیروزی راهی نمانده، یکدلی،اتحاد و تداوم همبستگی میتواند شما را پیروز این مبارزه نفس گیر کند.

متاسفانه وقتی حقوق تان از شما گرفته شده که زندگی شما و کانون گرم خانواده را تحت تاثیر قرار میدهد، سکوت و عدم شرکت تعدادی در اعتراضات باعث خوشحالی اسد بیگی ها و همدستان و طرفداران خصوصی سازی شده و انها را تشویق به ادامه ی این روند و سهم خواهی بیشتر از شرکت خواهد کرد.

متاسفانه عدم حضور شما در اعتصابات و عدم توجه به این امر مهم باعث خواهد شد که آنان سهم بیشتری از سود شرکت برای همراه کردن دیگر افراد اعم از نیروهای حکومتی و افراد با نفوذ در کشور پرداخت و شما را بیشتر تحت فشار قرار خواهند داد.

‌هفت تپه اتحاد ، پیروزی نزدیک است
‌هفت تپه اتحاد ، پیروزی نزدیک است

کارگران و زحمت کشان هفت تپه خود شاهد هستید با اینکه اعتصاب ادامه داشته و حتی احتمال اعتصاب سراسری وجود دارد باز از پرداخت حقوق شما طفره رفته و به دروغ در رسانه ها به پرداخت حقوق کامل شما اشاره کرده و قصد دارند اعتصاب شما را بی رنگ و باعث اختلاف و شکاف بین کارگران و زحمت کشان هفت تپه شوند.

کارگران هفت تپه معنی اتحاد و با هم بودن را به خوبی میدانند .مبادا اسد بیگی ها و نیروهای تحت امرش بین شما اختلاف و شما را پراکنده کنند.

کارگران شریف وزحمتکش. با هوشیاری کامل، صبر و بردباری، اسد بیگی و دیگر دوستانش را رصد و مواظب باشید تا اختلاف ایجاد نکنند..


دوستان هفت تپه توجه داشته باشید که شما برای حق قانونی خود با اسد بیگی و دیگر همدستانش به مبارزه برخاستید و قصد برچیده شدن بخش فاسد خصوصی سازی و نابودی رانت خواری و حذف اسد بیگی و رستمی از هفت تپه و دولتی کردن شرکت را داشته و دارید‌.

این مسئله برای اسد بیگی و طرفداران او که عمدتا طرفدار خصوصی سازی هستند بسیار گران و انها را به شدت عصبانی کرده ، چرا که در کلیپ ها به او و دیگر مسئولان فحش و ناسزا و کلمات رکیک هم به کار برده شد.

دوستان هفت تپه ایی توجه داشته باشید که اتحاد و اتحاد و باز اتحاد را مرتب مرور کنید.نگذارید منفعت طلبان وکاسه لیسان در جمع شما رخنه کنند و نظم و دیسیپلین شما را برهم بزنند.

آنها منتظر رای دادگاه هستند و هر طور شده از قدرت و نفوذ خود و دست های پنهان برای غلبه بر شما بکار خواهند گرفت تا بر شما پیروز شوند.

اليوم العاشر لإضراب عمال هفت تبه والمطالب نفسها: الرواتب المتأخرة.. وعودة  المفصولين | ایران اینترنشنال

شما تنها به توان و نیرو و اتحاد خود پایبند باشید و نگذارید بین شما اختلاف بگذارند.

اگر اسد بیگی و طرفداران خصوصی سازی بر شما پیروز شوند انتقامی سخت خواهند گرفت و از نفوذ خود سو استفاده کرده و احکام سخت برای شما در نظر گرفته و انتقام خواهند گرفت.

Share:

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

Fixed Sidebar (true/false)

حق چاپ - 2020 کلیه حقوق محفوظ است. با پشتیبانی Blogger.

latestcomments

تبليغ

بازي

About Me

تختگاه و سکوی مستقل که جدیدترین و تازه ترین ها را برای همه افرادی که در خارج و داخل کشور زندگی می کنند، ارائه می دهد.

مجسمۀ رئیس جمهوری روسیه از موزۀ «گرِوَن» پاریس برداشته شد

  در پی تهاجم روسیه به اوکراین، موزه گرِوَن در پاریس مجسمه مومی ولادیمیر پوتین را جمع آوری کرد. مدیر اين موزه به خبرگزاری فرانسه گفت که موزه...

جستجو

آرشيو

جمال

اخبار

العاب

Post Top Ad

Post Top Ad

Author Details

العاب

اخر المواضيع

فرم تماس

نام

ایمیل *

پیام *

Post Top Ad

كيك

احدث المواضيع

بايگانی وبلاگ

Recent Posts

Unordered List

  • Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit.
  • Aliquam tincidunt mauris eu risus.
  • Vestibulum auctor dapibus neque.

Pages

Theme Support

Need our help to upload or customize this blogger template? Contact me with details about the theme customization you need.