Featured

دروغ و تحریف در پرونده نوید افکاری

 دادگستری ارتجاع در استان فارس بعداز اعدام نوید افکاری جوان دلیر و آزادیخواه شیرازی، اقدام به دادن اطلاعیه نمود، که این اعدام وحشیانه را رفع و رجوع نماید.

این اطلاعیه صرفا برای توجیه جنایت صورت گرفته می‌باشد. در رابطه با دروغگویی و تحریف های مشخص حقوقی سایت رادیو آلمان بخش فارسی، در تاریخ ۲۳ شهریور گزارشی درج نموده، که واقعیتهای متقن و دقیقی را مبنی بر دروغگویی دژخیمان قوه قضائیه رژیم برملا می‌کند.

حکم اعدام نوید افکاری با عجله و بدون رعایت موازین قانونی اجرا شد

قوه قضائیه در باره فیلمی که ادعا شده صحنه قتل را نشان می‌دهد، دروغ گفته و هویت مقتول را پنهان کرده است.

فیلم ارائه شده مبنی بر دست داشتن نوید درقتل یک مامور، بر اساس بازسازی صحنه قتل و اعتراف های متهمان تدوین شده، که نوید افکاری و خانواده اش گفته بودند، که زیر شکنجه گرفته شده است.

حسن یونسی وکیل نوید گفت، در پرونده هیچ سند قابل اعتنایی به جز این اقاریر برای اثبات اتهام موکلش وجود ندارد.

بنا به اظهارات نوید افکاری در کیفر خواست به وجود فیلمی از دوربین های مداربسته استناد شده، که لحظه ارتکاب قتل را ثبت کرده است، اما قاضی دادگاه به اصرار او برای نمایش این فیلم اعتنایی نکرده است.

ادعای وجود فیلم از لحظه قتل را خبرگزاری میزان، رسانه رسمی قوه قضائیه نیز مطرح کرده بود، که وکیل افکاری در گفت وگو با سایت “امتداد” آن را به شدت تکذیب کرد.

دروغ و تحریف در پرونده نوید افکاری
دروغ و تحریف در پرونده نوید افکاری

یکی دیگر از موارد پرابهام و تحریف آمیز پرونده افکاری، ضد و نقیض گویی درباره هویت مقتول است.

مقتول حسن ترکمان کارمند سازمان اب و فضلاب استان فارس بوده است و همکار وی غزنویان درجریان تحقیقاتی که در پرونده نوید هم ثبت شده، مطرح کرده که او پس از پایان ماموریت گشت زنی، در روز ۱۱ مرداد ۹۷ در شیراز درحال بازگشت به خانه بوده است

و پدر مقتول هم صحت گفته غزنویان همکار او را تایید نموده و گفته، پسرش بعد از فراغت ازامور شغلی، در راه بازگشت به خانه هدف ضرب و جرح با چاقو قرار گرفته است.

دروغ و تحریف در پرونده نوید افکاری

اما خبرگزاری فارس در تاریخ ۱۴ مرداد، در گزارش مراسم تشییع جنازه حسن ترکان، او را یکی از نیروهای امنیتی حاضر در تجمعات در شیراز معرفی کرده است و در فیلمی که از صدا و سیمای آخوندی هم پخش شده، ادعا شده که ترکمان پیش از حادثه، بطور اتفاقی از خانه پدری خود در شیراز خارج شد و هدف حمله قرار گرفت.

این تناقضات در مورد مقتول و نسبت دادن به نویدافکاری و برادرانش، بیشتر نیات پلید رژیم آدمکش ولایت فقیه را بارز می‌کند، که این یک توطئه طراحی شده برای شرایط وخیم رژیم در آینده بوده است، که با این اهرم رعب و وحشت را بتواند برای مردم ایجاد کند و مانع گسترش خیزش ها و قیام های عمومی شود.

در رابطه با اعدام شتاب زده نوید، جنایتکاران رژیم مدعی شده اند، که این فشار از جانب خانواده مقتول بوده است، در صورتی که فشار خانواده مقتول پایه حقوقی ندارد و صرفا رژیم برای دجالگری و فریب افکار عمومی بکار می‌برد، چرا که نگه داشتن دو سال در زندان با این فریبکاری مزورانه قضائیه آخوندی مغایرت دارد.

نتیجه اینکه رژیم با ترتیب دادن سناریوهای دروغ، قصد زهره چشم گرفتن از مردم ایران بخصوص جوانان شورشی را در سر دارد.

اما هیچ چیز مانع تحقق اراده جوانان شورشی ایران نخواهد شد و انتقام نوید و هزاران جوان دیگر که به دست دژخیمان خامنه‌ای به شهادت رسیدند، گرفته خواهد شد.

Share:

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

Fixed Sidebar (true/false)

حق چاپ - 2020 کلیه حقوق محفوظ است. با پشتیبانی Blogger.

latestcomments

تبليغ

بازي

About Me

تختگاه و سکوی مستقل که جدیدترین و تازه ترین ها را برای همه افرادی که در خارج و داخل کشور زندگی می کنند، ارائه می دهد.

مجسمۀ رئیس جمهوری روسیه از موزۀ «گرِوَن» پاریس برداشته شد

  در پی تهاجم روسیه به اوکراین، موزه گرِوَن در پاریس مجسمه مومی ولادیمیر پوتین را جمع آوری کرد. مدیر اين موزه به خبرگزاری فرانسه گفت که موزه...

جستجو

آرشيو

جمال

اخبار

العاب

Post Top Ad

Post Top Ad

Author Details

العاب

اخر المواضيع

فرم تماس

نام

ایمیل *

پیام *

Post Top Ad

كيك

احدث المواضيع

بايگانی وبلاگ

Recent Posts

Unordered List

  • Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit.
  • Aliquam tincidunt mauris eu risus.
  • Vestibulum auctor dapibus neque.

Pages

Theme Support

Need our help to upload or customize this blogger template? Contact me with details about the theme customization you need.