Featured

حمايت ايران از عمليات خرابكاري وتروريسم در يمن

 سخنگوی نیروهای مسلح ایران ، ابوالفضل شکاراجی گفت که ایران تجربه فناوری خود را در زمینه دفاعی به یمن منتقل کرده است ، به طوری که یمنی ها می توانند خود موشك و هواپیماهای بدون سرنشین تولید كنند.


سخنگوی نیروهای ایرانی: "ما موشک به یمن نمی فرستیم ، اما آنها اکنون خود آنها را ساخته اند تا آنها را بر روی سر دشمنان خود پرتاب کنند."


إيران تعلن عن نقل تكنولوجيا عسكرية إلى اليمن لصناعة الصواريخ والطائرات المسيرة


یمن خواستار حمایت بین‌المللی در مقابله با تروریسم ایرانی شد 


دولت قانونی یمن شامگاه جمعه 11 سپتامبر 2020 از جامعه بین‌المللی خواست از جنگ سرنوشت‌ساز این کشور با پشتیبانی ائتلاف عربی به رهبری سعودی علیه «تروریسم ملایان ایرانی و ابراز حوثی‌ آنها» حمایت کند.

دولت قانونی یمن همچنین شبه‌نظامیان حوثی مورد حمایت ایران را همسان« سازمان القاعده و گروه داعش» پر خطر توصیف کرده که در چارچوب عملیاتی کردن طرح‌های رژیم ایران مانع از حرکت تجارت جهانی در دریای سرخ، تنگه باب المندب می‌شوند.

معمر الاریانی وزیر اطلاع‌رسانی یمن شامگاه جمعه در بیانیه‌ای نسبت به پیامدهای فاجعه‌بار عملیات‌های شستشوی مغزی که از سوی شبه‌نظامیان حوثی مورد حمایت ایران علیه دهها هزار تن از کودکان انجام می‌شود و همچنین تلاش‌های این گروه شبه‌نظامی برای تربیت نسلی از تروریست‌های پرورش یافته و تغذیه شده با افکار تروریستی تندرو، شعارهای خصمانه، فرهنگ اشاعه مرگ و نفرت افکنی نسبت به دیگران که تهدیدی نه تنها علیه یمن بلکه تمام جهان است، هشدار داد.

الاریانی جمعه به مناسبت سالروز حملات خونین 11 سپتامبر گفت این حوادث برای همه جهان یادآور خطر سهل‌انگاری و کم‌کاری در مقابله با تهدید‌هایی است، که گروهها و افکار تروریستی تندرو در همه انواع و اشکال آن باعث می‌شوند.


Share:

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

Fixed Sidebar (true/false)

حق چاپ - 2020 کلیه حقوق محفوظ است. با پشتیبانی Blogger.

latestcomments

تبليغ

بازي

About Me

تختگاه و سکوی مستقل که جدیدترین و تازه ترین ها را برای همه افرادی که در خارج و داخل کشور زندگی می کنند، ارائه می دهد.

مجسمۀ رئیس جمهوری روسیه از موزۀ «گرِوَن» پاریس برداشته شد

  در پی تهاجم روسیه به اوکراین، موزه گرِوَن در پاریس مجسمه مومی ولادیمیر پوتین را جمع آوری کرد. مدیر اين موزه به خبرگزاری فرانسه گفت که موزه...

جستجو

آرشيو

جمال

اخبار

العاب

Post Top Ad

Post Top Ad

Author Details

العاب

اخر المواضيع

فرم تماس

نام

ایمیل *

پیام *

Post Top Ad

كيك

احدث المواضيع

بايگانی وبلاگ

Recent Posts

Unordered List

  • Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit.
  • Aliquam tincidunt mauris eu risus.
  • Vestibulum auctor dapibus neque.

Pages

Theme Support

Need our help to upload or customize this blogger template? Contact me with details about the theme customization you need.