Featured

زندگی ایرانیان ارزش دارد!

 درحالی‌که خانواده مهرداد سپهری، مرد جوان مشهدی که در پی آزار و شکنجه مامور پلیس حین بازداشت جانش را از دست داد،‌ می‌گوید او بر اثر گاز فلفل و ضرب و جرح پلیس کشته شد،‌ بازپرس پرونده ضرب و جرح او را کار «خانواده همسر» و «کسبه محل» عنوان می‌کند.


 بازپرس پرونده ضمن تایید وجود آثار ضرب روی جسدش به پایگاه خبری «مشهد فوری» گفت: «خانواده این فرد مدعی بودند که بستگان همسر این فرد او را مورد ضرب و شتم قرار داده‌اند. به جز بستگان همسر، حتی کسبه محل هم او را کتک می‌زدند.»

این مقام قضایی اضافه کرد که استفاده از شوکر و اسپری فلفل علیه این مرد از سوی پلیس، پس از کتک‌کاری خانواده همسر و کسبه صورت گرفت.


احمدی‌نژاد در همین زمینه گفت: «اما الان می‌بینیم روی این مانور داده می‌شود که کار نیروی انتظامی است.»

او ضمن اشاره به اینکه ماموران پلیس دستور قضایی نداشتند، افزود: «کار نیروی انتظامی را توجیه نمی‌کنم، اما اینکه چرا نیروی انتظامی از شوکر استفاده می‌کند و یا مردم او را می‌زنند، چرایی‌اش خیلی مهم است که متهم چطور رفتار کرده که به اینجا رسیده است.»



...

همزمان با اظهارات بازپرس پرونده در واکنش به انتقادات به رفتار مامور نیروی انتظامی، شماری از رسانه‌های حکومت ایران به صورت هماهنگ ویدیویی از لحظات پیش از سر رسیدن پلیس و بازداشت مهرداد سپهری منتشر کرده‌اند.

در این ویدیو تصاویری از درگیری میان سپهری با تعدادی از افراد در محله «حجت» مشهد نشان داده می‌شود و سپس تخریب شیشه‌های خودرو و همچنین فحاشی به اهال محل به او منتسب می‌شود.

روی این فیلم صدای زنی شنیده می‌شود که گفته شده تماس‌گیرنده با پلیس ۱۱۰ بوده است.


برادر مهرداد سپهری پیشتر اشاره کرد بازداشت او در پی درگیری و تماس خانواده همسر صورت گرفت،‌ «اما چون خودرویی برای انتقال او نبود، برادرم را  به مدت ۴۵ دقیقه به تیرکی با دستبند بستند و تمام این ۴۵ دقیقه با شوکر و گاز فلفل او را مورد ضرب و  جرح قرار دادند.»




مثل این می‌مونه که بگن: اگر خانواده‌ای قصد قتل یک از اعضای خود را داشته باشند، اولویت نیروی انتظامی همکاری با خانواده است.

via anti_leftist

دنباله‌های ج.ا. می‌گویند #مهرداد_سپهری یک معتاد مجرم بوده.

این را کسانی می‌گویند که برای آن پورن‌استار آمریکایی سیاه پوشیدند و دم در حرم‌هایشان، برایش شمع روشن کرده بودند. 

نگران نفس کشیدن شهروند آمریکایی بودند اما نمی‌بینند حکومتی را که زانویش بر گلوی مردم ایران است.

Alighazizade

معتاد و مجرم، بیمار روانی و تحت درمان و غیره شده بهانه هاشون برای توجیه جنایت!

Nazaninmrzn


❗️فرین عاصمی: یک منبع نزدیک به خانواده #مهرداد_سپهری به من گفت آنها از سوی حکومت تحت فشار شدیدی هستند که با رسانه‌ها مصاحبه نکنند. آنها را ترسانده‌اند و تذکر داده‌اند که سکوت کنند. موبایل پدر و برادرزاده مهرداد سپهری مسدود و برادرش به حراست محل کارش احضار شده. 

FareenAssemi


Share:

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

Fixed Sidebar (true/false)

حق چاپ - 2020 کلیه حقوق محفوظ است. با پشتیبانی Blogger.

latestcomments

تبليغ

بازي

About Me

تختگاه و سکوی مستقل که جدیدترین و تازه ترین ها را برای همه افرادی که در خارج و داخل کشور زندگی می کنند، ارائه می دهد.

مجسمۀ رئیس جمهوری روسیه از موزۀ «گرِوَن» پاریس برداشته شد

  در پی تهاجم روسیه به اوکراین، موزه گرِوَن در پاریس مجسمه مومی ولادیمیر پوتین را جمع آوری کرد. مدیر اين موزه به خبرگزاری فرانسه گفت که موزه...

جستجو

آرشيو

جمال

اخبار

العاب

Post Top Ad

Post Top Ad

Author Details

العاب

اخر المواضيع

فرم تماس

نام

ایمیل *

پیام *

Post Top Ad

كيك

احدث المواضيع

بايگانی وبلاگ

Recent Posts

Unordered List

  • Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit.
  • Aliquam tincidunt mauris eu risus.
  • Vestibulum auctor dapibus neque.

Pages

Theme Support

Need our help to upload or customize this blogger template? Contact me with details about the theme customization you need.