Featured

مهرداد سپهری، نمی توانیم نفس بکشیم

 خامنه‌ای حاکم بلامنازع روزهای سیاه و ننگین و کثیف ترین دیکتاتوری که وقاحت را دربارگاه خلافت ارتجاعی خود به آتش کشیده، اخیرا از سوراخ بیرون خزیده که علت اصلی، ترس و نگرانی او از شرایط انفجاری جامعه و بدست گرفتن مهار اوضاع می‌باشد. 


در همین اثناء چند اتفاق تکان دهنده، در سایه شوم حاکمیت او اتفاق افتاد، که مایه رسوایی زیادی گردید و توجه افکار عمومی را به شدت به خود جلب نموده است. قبل از بررسی اتفاقات مشهد و مسجد سلیمان، موضع گیری های خامنه‌ای راجع به کشته شدن جورج فلوید شهروند آمریکایی توسط پلیس ضروری است. 


خامنه‌ای بعداز کشته شدن این شهروند توسط پلیس، در موضع گیری شدیدی در روز چهارشنبه ۱۴ خرداد ۹۹ به مناسبت سالمرگ خمینی دجال گفت « زانو زدن پلیس بر روی گردن یک سیاهپوست و فشار دادن آن تا جان باختن شخص ...


 همان اخلاق و طبیعت حکومت آمریکا است» خامنه ای همچنین در این افاضاتش مطرح نمود که « این هم از برخورد وقیحانه شان با مردم که آشکارا جنایت می کنند، عذرخواهی هم نمی کنند و بعد هم می گویند حقوق بشر، انگار آن مرد سیاهی که کشته شد، بشر نبود و حقوقی نداشت.» 


قتل جورج فلوید، طعمه مناسبی برای آخوند ها شده بود و با علم کردن و سوء استفاده از مرگ یک شهروند قصد پوشاندن جنایات ولایت فقیه را داشتند، که البته دراین رابطه سایت رادیو آلمان مشت سیاه خامنه ای را بازکرد و اعلام نمود که « ... میزان خشونتی که نیروهای امنیتی ایران در برابر معترضان به کار می برند بسیار شدیدتر و"وحشیانه تر" از پلیس آمریکا و حتی استبدادی ترین کشورهای دنیاست.


حال اگر کشتن یک شهروند جنایت است، که البته طبق قوانین حقوق بشر و حقوق شهروندی این یک عمل مجرمانه هست، جواب خامنه‌ای ولی فقیه جنایتکار رژیم، نسبت به کشتن جوانان محروم ایرانی توسط نیروهای انتظامی و سپاه و بسیج چیست؟ 


یک جوان محروم در شهرک حجت مشهد بدست نیروهای انتظامی خامنه‌ای جلاد، مشابه جورج فلوید آمریکایی به قتل رسید. روزیکشنبه ۲۷مهرماه ۹۹ نیروهای انتظامی رژیم سرکوبگر ولایت فقیه، اقدام به دستگیری مهرداد سپهری نمودند.


الصورة


 درهنگام دستگیری وی را با دستبند به میله بسته و سپس اقدام به شکنجه با گاز فلفل و شوک الکتریکی نمودند، که مجر به قتل وی گردید. بنا به اظهارات برادر مقتول، شاهدانی دیده اند، که پلیس سر او را میان صندلی فشار داده و با زانو به پشت او فشار آورده است «همانند صحنه قتل جورج فلوید» همچنین خانواده مقتول می‌گفتند، ما یک نفر شاهد داریم که دیده است در دهانش اسپری زدند. جنایتکاران آخوندی سعی در توجیه و لاپوشانی این قتل دارند، اما کلیپ های این جنایت، در شبکه های اجتماعی صحت قتل مهرداد توسط جلادان خامنه‌ای را اثبات می‌کند، که در ایران جورج فلوید های زیادی به قتل می‌رسند .


کشته شدن یک جورج فلوید دیگر در یکی از روستاهای مسجد سلیمان توسط برادران دزد بسیجی:


شب چهارم آبان ماه، در روستای دوازده امام یمهه(مسجد سلیمان) یک جوان روستایی توسط سارقین کشته می‌شود. سارقین برای دزدیدن احشامش وارد حیاط منزلش شده بودند و مرد جوان مقاومت می‌کند، که سارقان به وی شلیک می‌کنند. سارقان از اعضای بسیج روستایی بوده و اسلحه کلاشنیکف که در این سرقت از آن استفاده شده، متعلق به سپاه می‌باشد.


همچنین در تاریخ ۲۴ مهر خودروی دو جوان بنام های اشکال عزیزی و برهان عزیزی در محله دولت آباد کرمانشاه، توسط مزدوران نیروی انتظامی به رگبار بسته شد، که اشکان به قتل رسید و برهان به شدت زخمی گردید.


این قتل ها نمونه ای از قتل های بیشماری است، که هر روزه درایران اق می‌افتد، مانند قتل کولبران که هرگز خامنه‌ای و سایر جنایتکاران آخوندی، هیچگونه پاسخی ندادند و به خامنه‌ای آخرین حرف جورج فلوید یادآوری  می‌شود، نمی توانیم نفس بکشیم.

Share:

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

Fixed Sidebar (true/false)

حق چاپ - 2020 کلیه حقوق محفوظ است. با پشتیبانی Blogger.

latestcomments

تبليغ

بازي

About Me

تختگاه و سکوی مستقل که جدیدترین و تازه ترین ها را برای همه افرادی که در خارج و داخل کشور زندگی می کنند، ارائه می دهد.

مجسمۀ رئیس جمهوری روسیه از موزۀ «گرِوَن» پاریس برداشته شد

  در پی تهاجم روسیه به اوکراین، موزه گرِوَن در پاریس مجسمه مومی ولادیمیر پوتین را جمع آوری کرد. مدیر اين موزه به خبرگزاری فرانسه گفت که موزه...

جستجو

آرشيو

جمال

اخبار

العاب

Post Top Ad

Post Top Ad

Author Details

العاب

اخر المواضيع

فرم تماس

نام

ایمیل *

پیام *

Post Top Ad

كيك

احدث المواضيع

بايگانی وبلاگ

Recent Posts

Unordered List

  • Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit.
  • Aliquam tincidunt mauris eu risus.
  • Vestibulum auctor dapibus neque.

Pages

Theme Support

Need our help to upload or customize this blogger template? Contact me with details about the theme customization you need.