Featured

فاجعه کرونا و بی کفایتی مسئولان فاسد نظام : طی دو هفته ۵۷ دانش‌آموز و معلم در سبزوار به کرونا مبتلا شدند

 محمد باقرزاده، مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی سبزوار از ابتلای ۵۷ دانش‌آموز، معلم و کارکنان مدارس سبزوار و چند شهر اطراف آن به کرونا خبر داد.


دانشگاه علوم پزشکی سبزوار گفت که طی دو هفته اخیر تعداد ۵۷ دانش‌آموز، معلم و کادر مدارس سبزوار و شهرستان‌های زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی سبزوار به کرونا مبتلا شده‌اند که از این تعداد ۳۰ نفر دانش آموزان، ۱۷ نفر معلم و ۱۰ نفر از کادر مدارس هستند.


باقرزاده گفت که این آمار مربوط به ابتدای مهر ماه تاکنون است که در مجموع ۳۴۲ مورد ابتلا و فوتی جدید بر اثر کرونا کرونا در سبزوار و شهرستان‌های تابعه آن شامل جوین، جغتای، خوشاب، داورزن و ششتمد، ثبت شده است.


این مقام دانشگاه علوم پزشکی سبزوار به روزنامه خراسان رضوی گفت که از این تعداد، ۳۳۰ نفر بیمار جدید مبتلا به کرونا هستند و ۱۲ نفر نیز جان خود را بر اثر ابتلا به کرونا از دست دادند.




▪️ وضعیت در یزد هم اظطراری شد


 احمد ترحمی، معاون استاندار و جانشین ستاد استانی پیشگیری و مقابله با کرونای استان یزد خبر داد که روند فزاینده شمار مبتلایان به کرونا، شرایط استان یزد به مدت دو هفته «اضطراری» اعلام شده است.


بنابر اعلام جانشین ستاد استانی پیشگیری و مقابله با کرونای استان یزد از روز یک‌شنبه ۱۳ مهر ماه  نشست‌ها و جلسات ادارات لغو شده است و برگزاری مراسم روضه‌خوانی در فضاهای مسقف ممنوع و روضه‌خوانی‌های فضای باز نیز باید با کسب مجوز از سازمان تبلیغات اسلامی برگزار شود.


ترحمی افزود که سالن‌های سینما و نمایش نیز در استان یزد طی دو هفته آتی تعطیل است و کارمندان ادارات در طول حضور در اداره باید از ماسک استفاده کنند و نظارت بر آن نیز بر عهده مدیران ادارات است.


به گفته معاون استاندار یزد ورود افرادی که ماسک ندارند، به ادارات ممنوع شده و ارائه خدمات به آن‌ها مجاز نیست و از اتاق اصناف شهرستان‌های استان یزد نیز خواسته شده با هماهنگی فرمانداران بر رعایت الزامات بهداشتی از سوی اصناف نظارت بیشتری اعمال کنند.


همزمان دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد اعلام کرد که ۲۰ نفر طی یک هفته گذشته بر اثر ابتلا به کرونا در یزد جان خود را از دست داده‌اند.

Share:

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

Fixed Sidebar (true/false)

حق چاپ - 2020 کلیه حقوق محفوظ است. با پشتیبانی Blogger.

latestcomments

تبليغ

بازي

About Me

تختگاه و سکوی مستقل که جدیدترین و تازه ترین ها را برای همه افرادی که در خارج و داخل کشور زندگی می کنند، ارائه می دهد.

مجسمۀ رئیس جمهوری روسیه از موزۀ «گرِوَن» پاریس برداشته شد

  در پی تهاجم روسیه به اوکراین، موزه گرِوَن در پاریس مجسمه مومی ولادیمیر پوتین را جمع آوری کرد. مدیر اين موزه به خبرگزاری فرانسه گفت که موزه...

جستجو

آرشيو

جمال

اخبار

العاب

Post Top Ad

Post Top Ad

Author Details

العاب

اخر المواضيع

فرم تماس

نام

ایمیل *

پیام *

Post Top Ad

كيك

احدث المواضيع

بايگانی وبلاگ

Recent Posts

Unordered List

  • Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit.
  • Aliquam tincidunt mauris eu risus.
  • Vestibulum auctor dapibus neque.

Pages

Theme Support

Need our help to upload or customize this blogger template? Contact me with details about the theme customization you need.