Featured

دلار وارد کانال 24 شد – خطر فروپاشی اقتصاد ایران جدی است

فروپاشی اقتصاد ایران- به گزارش مثقال ،هم اکنون دلار آمریکا در صرافی ها 24000 تومان بفروش می رسد.

درآمد ۸/۶ هزار میلیارد تومانی بیمه‌ها در دوماهه سال ۱۳۹۸

بررسی آمارهای عملکرد صنعت بیمه نشان می‌دهد طی دوماهه اول سال جاری ۲۷ شرکت بیمه‌ای کشور ۸/۶ هزار میلیارد تومان حق بیمه تولیدی داشته‌اند.

در بین شرکت‌های بیمه‌ای، بیمه دولتی ایران با ۲۸۰۰ میلیارد تومان حق بیمه تولیدی و سهم ۳۳ درصدی از بازار در رتبه اول قرار دارد.

پس از این شرکت، شرکت بیمه‌ای آسیا با سهم ۱۰/۵ درصدی، دانا با ۸/۶ درصدی، پاسارگاد با ۷/۱ درصدی، معلم با ۶/۷ درصدی، البرز با ۴/۹ درصدی، پارسیان با ۴/۷ درصدی و کوثر با ۳/۹ درصدی در رتبه‌های دوم تا هشتم قرار دارند و در مجموع ۷۹/۳ درصد از حق بیمه تولیدی بازار را هشت شرکت بیمه‌ای به خود اختصاص داده و سهم ۱۹ شرکت بیمه‌ای دیگر از کل بازار حدود ۲۰/۷ درصد است.

درآمد ۸/۶ هزار میلیارد تومانی بیمه‌ها در دوماهه سال ۱۳۹۸
درآمد ۸/۶ هزار میلیارد تومانی بیمه‌ها در دوماهه سال ۱۳۹۸

المانیتور: خطر فروپاشی اقتصاد ایران جدی است

به گزارش سایت روزنو، “المانیتور” در گزارشی با اشاره به کاهش قیمت نفت همزمان با ادامه تحریم‌های امریکا علیه اقتصاد ایران اشاره می‌کند که دولت ایران نیازمند یافتن راه‌هایی تازه برای تامین بودجه لازم به منظور صرف کردن برای هزینه‌های عمومی است.

راه حل‌ها ممکن است هم در میان جمع نخبگان و هم نزد افکار عمومی نامحبوب باشند. طبق ارزیابی اداره اطلاعات انرژی امریکا، ایران چهارمین دارنده بزرگ ذخایر نفت و دومین دارنده بیش‌ترین ذخایر گاز طبیعی در جهان است.

این ذخایر عظیم ذهنیتی را در میان بسیاری از ایرانیان ایجاد کرده مبنی بر آن که ایران کشوری ثروتمند است و این ثروت هرگز پایان نخواهد یافت. واقعیت، اما آن است که حتی اگر بازاری برای ذخایر نفت و گاز طبیعی ایران وجود داشت مقادیر کمی از آن امکان تبدیل شدن به ثروت را می‌یافتند.

واقعیت آن است که ایران برای تبدیل این ذخایر عظیم نفتی و گازی به ثروت نیازمند وجود یک بازار است که اکنون آن را در اختیار ندارد. حتی در صورت امکان دسترسی ایران به بازار نفت مادامی که ویروس کرونا وجود دارد عملکرد آن بازار چندان کارآمد نخواهد بود باشد چرا که این ویروس در حال ویران سازی اقتصاد جهانی است”.

Share:

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

Fixed Sidebar (true/false)

حق چاپ - 2020 کلیه حقوق محفوظ است. با پشتیبانی Blogger.

latestcomments

تبليغ

بازي

About Me

تختگاه و سکوی مستقل که جدیدترین و تازه ترین ها را برای همه افرادی که در خارج و داخل کشور زندگی می کنند، ارائه می دهد.

مجسمۀ رئیس جمهوری روسیه از موزۀ «گرِوَن» پاریس برداشته شد

  در پی تهاجم روسیه به اوکراین، موزه گرِوَن در پاریس مجسمه مومی ولادیمیر پوتین را جمع آوری کرد. مدیر اين موزه به خبرگزاری فرانسه گفت که موزه...

جستجو

آرشيو

جمال

اخبار

العاب

Post Top Ad

Post Top Ad

Author Details

العاب

اخر المواضيع

فرم تماس

نام

ایمیل *

پیام *

Post Top Ad

كيك

احدث المواضيع

بايگانی وبلاگ

Recent Posts

Unordered List

  • Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit.
  • Aliquam tincidunt mauris eu risus.
  • Vestibulum auctor dapibus neque.

Pages

Theme Support

Need our help to upload or customize this blogger template? Contact me with details about the theme customization you need.