Featured

دلار وارد کانال 26 شد

به گزارش مثقال ،هم اکنون دلار آمریکا در صرافی ها 26000 تومان معامله می شود. همچنین قیمت حواله دلار آمریکا بالای 26000 تومان قیمت دارد.

نرخ در بازار آزاد با افزایش ۳.۳۵ درصدی نسبت به روز گذشته به ۲۵,۹۲۰ (بیست و پنج هزار و نهصد و بیست ) تومان رسید و این به معنای جهش قیمت دلار به کانال 26 هزار تومان است.

به گزارش کاماپرس، درحالی که قیمت خرید امروز در صرافی بانک ملی نسبت به دیروز تغییری را ثبت نکرد و با قیمت ۲۲,۳۰۰(بیست و دو هزار و سیصد تومان) معامله شد اما وضعیت قیمت در بازار آزاد متفاوت بوده و افزایش یافته است.

دیروز هم نرخ در صرافی های بانکی ثابت بود اما در بازار آزاد 2.85 رشد کرد و به مرز 25 هزار تومان یعنی۲۴,۸۴۰(بیست و چهار هزار و هشتصد و چهل ) نزدیک شد و حالا امروز به بیش از 25 هزار تومان رسید.

دلار وارد کانال 26 شد
دلار وارد کانال 26 شد

در این میان همزمان با افزایش چشم‌گیر قیمت ارز در بازار آزاد، بازارساز (بانک مرکزی) قیمت‌ خرید و فروش ارز در صرافی‌های بانکی را به‌صورت محسوسی افزایش داد

و سعی کرد قیمت‌ها نزدیک به بازار آزاد باشد، اما در دو سه روز اخیر که قیمت دلار در بازار آزاد وارد کانال جدید قیمتی شده، بانک مرکزی دیگر مانند قبل همراستا با بازار آزاد حرکت نکرده و قیمت ها را افزایش نداده است، نگاهی به قیمت ارز در صرافی های بانکی گواه این ادعاست.

انتظار می رود که قیمت تا پایان تیر همین مدار را طی کند و افزایشی باشد و از اول مردادماه قیمت ها با کاهش تقاضای ارز از سوی صادرکنندگان کاهشی شود.

قیمت مثقال طلا ۱۸ عیار امروز

هر مثقال طلا ۱۸ عیار امروز با افزایش ۴.۹۴ درصدی، از ۴,۵۹۱,۰۰۰ (چهار میلیون و پانصد و نود و یک هزار) تومان به ۴,۸۳۰,۰۰۰ (چهار میلیون و هشتصد و سی هزار) تومان رسید.

قیمت سکه امامی امروز

امروز قیمت سکه امامی به ۱۱,۴۳۰,۰۰۰ (یازده میلیون و چهارصد و سی هزار) تومان رسید که نسبت به روز قبل ، افزایش ۲.۱۸ درصدی داشته است.

Share:

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

Fixed Sidebar (true/false)

حق چاپ - 2020 کلیه حقوق محفوظ است. با پشتیبانی Blogger.

latestcomments

تبليغ

بازي

About Me

تختگاه و سکوی مستقل که جدیدترین و تازه ترین ها را برای همه افرادی که در خارج و داخل کشور زندگی می کنند، ارائه می دهد.

مجسمۀ رئیس جمهوری روسیه از موزۀ «گرِوَن» پاریس برداشته شد

  در پی تهاجم روسیه به اوکراین، موزه گرِوَن در پاریس مجسمه مومی ولادیمیر پوتین را جمع آوری کرد. مدیر اين موزه به خبرگزاری فرانسه گفت که موزه...

جستجو

آرشيو

جمال

اخبار

العاب

Post Top Ad

Post Top Ad

Author Details

العاب

اخر المواضيع

فرم تماس

نام

ایمیل *

پیام *

Post Top Ad

كيك

احدث المواضيع

بايگانی وبلاگ

Recent Posts

Unordered List

  • Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit.
  • Aliquam tincidunt mauris eu risus.
  • Vestibulum auctor dapibus neque.

Pages

Theme Support

Need our help to upload or customize this blogger template? Contact me with details about the theme customization you need.