Featured

مهمترين خبرهاي امروز ايران وجهان

مهمترين خبرهاي امروز ايران وجهان – با گسترش شیوع کرونا در شهر تهران پلیس امنیت عمومی این شهر اعلام کرد که تمامی “آرایشگاه‌ها و سالن‌های زیبایی زنانه، تالارهای پذیرایی، چایخانه‌ها و سفره خانه‌ها و قهوه ‌خانه، سینماها، مراکز فرهنگی و هنری اعم از کتابخانه‌ها، مراکز تفریحی آبی، استخرهای سرپوشیده و باشگاه‌های بدنسازی” تا پایان هفته تعطیل خواهند بود.

مدیرکل دامپزشکی استان تهران اعلام کرد به‌دلیل شروع ویروس کرونا، قربانی کردن دام در تهران ممنوع است. علی بابایی روز شنبه، چهارم مرداد به خبرنگاران گفت بر اساس دستورالعمل ابلاغی ستاد مقابله با کرونا در تهران و به منظور جلوگیری از تجمع و مسافرت‌های درون‌شهری و مخاطرات موجود در محل عرضه دام، مراسم قربانی به شکل سنوات گذشته برگزار نمی‌شود.

خبرگزاری مهر از اوج شیوع کرونا در فصل «خرماپزان» و دمای ۵۰ درجه استان کرمان خبر می‌دهد. این خبرگزاری روز شنبه، چهارم مرداد در گزارشی نوشت:

«برخلاف انتظارها دقیقاً در همین فصل شیوع ویروس کرونا در استان به‌خصوص در مناطق گرمسیر به اوج خود رسیده است.» در این گزارش آمده، «بیمارستان‌های استان، دیگر جایی برای بستری بیماران ندارند، کادر درمان هم گرفتار ویروس شده‌اند و فرسایش هفت ماه مبارزه با ویروس کرونا کار را به‌جایی رسانده که کادر درمان برای رعایت اصول بهداشتی از مردم خواهش می‌کنند.»

کاهش موقتی و مصنوعی قیمت ارز که با تزریق بیش از ۳۰۰میلیون دلار صورت گرفته‌ بود پایان یافت و از صبح شنبه قیمت هر دلار بار دیگر افزایش یافت و از ۲۲هزار به ۲۳هزار ۳۵۰تومان رسید

دلار وارد کانال 24 شد - خطر فروپاشی اقتصاد ایران جدی است
مهمترين خبرهاي امروز ايران وجهان

مهمترين خبرهاي امروز ايران وجهان

وزیر خارجه آمریکا بار دیگر تاکید کرده‌است که واشینگتن تسلط چین بر دریای جنوب چین و ادعای مالکیت بر خشکی‌ها و خرده‌جزیره‌های مورد مناقشه در آن را نمی‌پذیرد. مایک پومپئو چهارم مرداد ماه در حساب کاربری خود در توئیتر نوشته است «سیاست ایالات متحده به روشنی آفتاب است: دریای جنوب چین، پهنه امپراتوری آبی چین نیست».

آمریکا از تونس خواست به تمدید تحریم تسلیحاتی ایران در شورای امنیت رای مثبت دهد

به گزارش رویترز، در روند افزایشی ابتلا به کرونا طی هفته گذشته، کشورهای استرالیا، ژاپن، هنگ‌کنگ، بولیوی، سودان، اتیوپی، بلغارستان، بلژیک، ازبکستان و اسرائیل نیز آمار بالایی را در هفته گذشته به ثبت رسانده‌اند.

Share:

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

Fixed Sidebar (true/false)

حق چاپ - 2020 کلیه حقوق محفوظ است. با پشتیبانی Blogger.

latestcomments

تبليغ

بازي

About Me

تختگاه و سکوی مستقل که جدیدترین و تازه ترین ها را برای همه افرادی که در خارج و داخل کشور زندگی می کنند، ارائه می دهد.

مجسمۀ رئیس جمهوری روسیه از موزۀ «گرِوَن» پاریس برداشته شد

  در پی تهاجم روسیه به اوکراین، موزه گرِوَن در پاریس مجسمه مومی ولادیمیر پوتین را جمع آوری کرد. مدیر اين موزه به خبرگزاری فرانسه گفت که موزه...

جستجو

آرشيو

جمال

اخبار

العاب

Post Top Ad

Post Top Ad

Author Details

العاب

اخر المواضيع

فرم تماس

نام

ایمیل *

پیام *

Post Top Ad

كيك

احدث المواضيع

بايگانی وبلاگ

Recent Posts

Unordered List

  • Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit.
  • Aliquam tincidunt mauris eu risus.
  • Vestibulum auctor dapibus neque.

Pages

Theme Support

Need our help to upload or customize this blogger template? Contact me with details about the theme customization you need.