Featured

فائزه هاشمی دوباره سخنانش جنجال آفرید و از راست و چپ بر او شوریدند و خرده گرفتند

 می گوید حاشیه دنبال او است و او دنبال حاشیه نیست.فائزه هاشمی دوباره سخنانش جنجال آفرید و از راست و چپ بر او شوریدند و خرده گرفتند.برخی ها هم شهامت و جسارت او را ستایش کردند.


گفتگوی فائزه هاشمی با انصاف نیوز از آنجا حاشیه ساز شد که گفت:" برای ایران دوست داشتم آقای ترامپ انتخاب شود ولی اگر یک آمریکایی بودم به آقای ترامپ رای نمی دادم.به خاطر همین فشارهایی که می آورد،بالاخره شاید یک تغییر سیاستی اتفاق بیفتد،شاید اگر فشارهای آقای ترامپ ادامه پیدا می کرد،بالاخره ما مجبور می شدیم یک تغییر سیاست هایی را داشته باشیم.....".


فائزه هاشمی رفسنجانی: پدرم با طرح سلیمانی برای مداخله در سوریه مخالف بود


این اولین باری نیست که فائزه هاشمی بر خلاف دیگر اعضای خانواده سخن می گوید و موضع می گیرد.دو دهه پیش هم در داستان دوچرخه سواری زنان تکفیرش کردند.

در بهار اصلاحات با روزنامه " زن" در شکل و شمایل یک هاشمی روزنامه نگار ظاهر شد.در انتخابات پر حاشیه ۱۳۸۸ هم سخنان متفاوتی گفت و راهی زندان شد.پس از آزادی از زندان به دیدار خانواده بهاییان رفت و نشان داد فائزه هاشمی رفسنجانی با روحیه محافظه کاری پدر و خانواده میانه ای ندارد و از جایگاه نزدیک به هرم قدرت می خواهد شالوده شکن باشد،مساله ای که برای اصولگرایان سخت است و هر بار زبان به تهدید و تخریب او می گشایند.سخنان تازه او این بار به مذاق برادر بزرگ هم خوش نیامد و در نامه ای سرگشاده از فائزه خواست اشتباه خود را در بیان آن سخنان بپذیرد و عذر خواهی کند.


محسن هاشمی رفسنجانی در نامه خود نوشته است:" می دانم که در سالهای اخیر برخوردهای نادرستی با تو،خانواده و فرزندت شده است که شاید باعث کشانده شدن تو به تندروی و خارج شدن از مشی میانه روی پدر گردیده،ولی این دلیل نمی شود که به رئیس جمهور کشور بیگانه دل ببندی و دم از استقلال بزنی!" اندکی از انتشار نامه محسن هاشمی رفسنجانی به خواهرش نگذشته بود که گفتگوی فائزه هاشمی در خبرآن لاین منتشر شد.

او در این مصاحبه گفت:" با صحبت هایی که هر کدام در رسانه ها داریم می شود تفاوت دیدگاه ها را دریابید.مثلا محسن در بین ما از همه محافظه کارتر است یا به قول خودش عاقل تر است."


واکنش ها به گفتگوی فائزه هاشمی با انصاف نیوز تنها به خانواده و برخی فعالان سیاسی داخل کشور ختم‌ نشد.فعالان سیاسی خارج از کشور هم نسبت به آن واکنش نشان دادند.برخی به این سخنان با شک و تردید نگاه کردند و برخی هم آن را سنت شکنی فائزه از درون خانواده ای که درساخت قدرت جایگاه و پایگاهی داشتند،دانستند.


فائزه هاشمی در قامت دختر اکبر هاشمی رفسنجانی نشانی است از یک پارادوکس در میان این خانواده پرقدرت دهه های اخیر که اکنون در برابر آنچه در گذشته بوده قد علم کرده و می خواهد نشان دهد که او خواهر و فرزند شورشی خانواده اکبر هاشمی رفسنجانی است که می خواهد متفاوت فکر کند ومتفاوت سخن بگوید.

Share:

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

Fixed Sidebar (true/false)

حق چاپ - 2020 کلیه حقوق محفوظ است. با پشتیبانی Blogger.

latestcomments

تبليغ

بازي

About Me

تختگاه و سکوی مستقل که جدیدترین و تازه ترین ها را برای همه افرادی که در خارج و داخل کشور زندگی می کنند، ارائه می دهد.

مجسمۀ رئیس جمهوری روسیه از موزۀ «گرِوَن» پاریس برداشته شد

  در پی تهاجم روسیه به اوکراین، موزه گرِوَن در پاریس مجسمه مومی ولادیمیر پوتین را جمع آوری کرد. مدیر اين موزه به خبرگزاری فرانسه گفت که موزه...

جستجو

آرشيو

جمال

اخبار

العاب

Post Top Ad

Post Top Ad

Author Details

العاب

اخر المواضيع

فرم تماس

نام

ایمیل *

پیام *

Post Top Ad

كيك

احدث المواضيع

بايگانی وبلاگ

Recent Posts

Unordered List

  • Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit.
  • Aliquam tincidunt mauris eu risus.
  • Vestibulum auctor dapibus neque.

Pages

Theme Support

Need our help to upload or customize this blogger template? Contact me with details about the theme customization you need.