Featured

القاعده و ایران تهدیدی برای آلمان نیز هستند!

 مایک پمپئو به دولت فدرال درباره معاملات با رژیم آخوندها هشدار می دهد.


گرچه ارتباط القاعده و آخوندهای ایرانی سالهاست که شناخته شده است ، اما تعامل این جهادگران شیعه و سنی به طرز حیرت انگیزی به ویژه در بحث های سیاسی در اروپا زیاد مورد توجه قرار نمیگیرد.

پمپئو ، که قبل از انتقال به وزارت امور خارجه آمریکا مدیر CIA بود ، به بیلد توضیح می دهد که این موضوع به هیچ وجه فقط مربوط به ایالات متحده نیست ، بلکه آلمان نیز کانون این اتحاد تروریستی است:
"تعامل شبکه تروریستی جهانی القاعده با منابع دولتی جمهوری اسلامی ایران تهدیدی آشکار برای کشورهای اروپای غربی ، از جمله آلمان است."


پمپئو در سخنرانی خود ، که ممکن است آخرین سخنرانی عمومی وی قبل از تغییر دولت باشد ، بار دیگر به کادرهای عالی رتبه القاعده که با دانش و پشتیبانی دستگاه امنیتی ایران قصد حملات تروریستی از داخل ایران را دارند اشاره کرد.
وی گفت: "من این سخنرانی را ارائه کردم ، زیرا می خواستم این را روشن کنم که ایران فقط کشوری نیست که مردم خود و کشورهای خاورمیانه را ترور کند. ایران میزبان و پشتیبانی یک سازمان تروریستی جهانی است که هزاران نفر را به قتل رسانده است ، بسیاری از آنها را در اروپا . "

پمپئو برای اولین بار رسماً تأیید کرد که ابومحمد المصری در ماه اوت گذشته در تهران حذف شد.
برنامه ریز اصلی حملات به سفارتخانه های ایالات متحده در نایروبی و دارالسلام در سال ۱۹۹۸ (با ۲۲۴کشته)
او پس از ایمن الظواهری رئیس تروریست ، بالاترین رتبه کادر القاعده بود.

پمپئو توضیح نداد که چه کسی مسئول کشتن برنامه ریز بوده است ، اما چندین رسانه آمریکایی قبلاً به نقل از محافل اطلاعاتی گزارش داده بودند که یک عضو موساد این تروریست را در پایتخت ایران از بین برد.

طبق گفته وزارت امور خارجه ایالات متحده گفته می شود که سیف العدل ، رئیس ارتش القاعده ، نیز در ایران است.

پمپئو به بیلد گفت: "جمهوری اسلامی ایران به همان تروریست هایی كه مسئول جنایات ۱۱سپتامبر هستند و همچنین در اروپا ، آفریقا و خاورمیانه دست به حملات تروریستی می زنند ، پناه می دهد ،" چرا كسی باید با این رژیم تجارت كند؟ "

در واقع ، مذاکرات جدید با رژیم آخوندها در حال حاضر در اروپا و به ویژه در آلمان آماده شده است. هدف:ویرایش جدید توافق هسته ای با تهران ، که اروپایی ها به همراه دولت اوباما در سال ۲۰۱۵امضا کردند.

رژیم آخوندها به لطف منابع مالی قابل توجهی که ایران در نتیجه این معامله دریافت کرد ، توانست انبساطاً سیاست توسعه تهاجمی خود را در منطقه تقویت کند. از آن زمان ، شبه نظامیان به رهبری ایران به طور فزاینده ای در سوریه ، ایران و یمن جنگ می کنند.

علیرغم این شکست آشکار ، اروپایی ها به مذاکره با رژیم آخوندها ادامه می دهند - اگرچه تهران حتی شهروندان اروپایی را نیز به گروگان می گیرد ،از جمله خانمی از کلن « ناهید تقوی»که چندین ماه در زندان بدنام اوین است.

برخلاف اروپایی ها ، پمپئو سیاست تسلیم و سازش مداوم نسبت به تهران را یک راه حل نمی داند.
همچنین با توجه به تهدیدی که همکاری تهران با القاعده برای آلمان ایجاد می کند ، وی در آخرین روزهای حضور خود به عنوان وزیر خارجه به دولت فدرال  گفت :"ما نمی توانیم این خطر را نادیده بگیریم. ما باید با آن مقابله کنیم. "
Share:

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

Fixed Sidebar (true/false)

حق چاپ - 2020 کلیه حقوق محفوظ است. با پشتیبانی Blogger.

latestcomments

تبليغ

بازي

About Me

تختگاه و سکوی مستقل که جدیدترین و تازه ترین ها را برای همه افرادی که در خارج و داخل کشور زندگی می کنند، ارائه می دهد.

مجسمۀ رئیس جمهوری روسیه از موزۀ «گرِوَن» پاریس برداشته شد

  در پی تهاجم روسیه به اوکراین، موزه گرِوَن در پاریس مجسمه مومی ولادیمیر پوتین را جمع آوری کرد. مدیر اين موزه به خبرگزاری فرانسه گفت که موزه...

جستجو

آرشيو

جمال

اخبار

العاب

Post Top Ad

Post Top Ad

Author Details

العاب

اخر المواضيع

فرم تماس

نام

ایمیل *

پیام *

Post Top Ad

كيك

احدث المواضيع

بايگانی وبلاگ

Recent Posts

Unordered List

  • Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit.
  • Aliquam tincidunt mauris eu risus.
  • Vestibulum auctor dapibus neque.

Pages

Theme Support

Need our help to upload or customize this blogger template? Contact me with details about the theme customization you need.