Featured

پس از شایعات درباره تهدیدات امریکا، رژیم ایران در خلیج فارس آزمایش های موشکی تحریک امیز انجام می‌دهد

 رژیم ایران به این گمانه زنی ها دامن می زند که رئیس جمهور آمریكا ترامپ می خواهد درگیری نظامی را اندكی قبل از پایان كار خود القا كند.


برای نشان دادن قدرت ، نیروهای مسلح در خلیج فارس مانور می دهند. به ویژه غرب نگران موشک های میان برد آزمایش شده است.

نیروهای مسلح ایران موشکهای بحث برانگیز میان برد خود را در حین تمرینهای نظامی در خلیج فارس آزمایش کردند.به گزارش خبرگزاری تسنیم ، این آزمایشات همه موفقیت آمیز بود. علاوه بر موشکهای با برد ۱۸۰۰کیلومتر ، موشکهای کروز و هواپیماهای بدون سرنشین نیز در مانور بزرگ دریایی نیروی دریایی و سپاه پاسداران آزمایش شدند.


علاوه بر این ، از یک ناو هلیکوپتر جدید و یک کشتی موشکی جدید رونمایی شد. طبق اطلاعات ایران ، آنها قرار است امنیت بیشتری را در برابر تهدیدات نظامی احتمالی ایالات متحده در خلیج فارس تأمین کنند. در هفته های اخیر ، گمانه زنی ها در ایران مبنی بر اینکه دونالد ترامپ ، رئیس جمهور آمریکا می تواند قبل از پایان دوره ریاست جمهوری خود درگیری نظامی با تهران را ایجاد کند ، شنیده میشود.

محمد جواد ظریف ، وزیر امور خارجه ایران ، ترامپ و مایک پمپئو ، وزیر امور خارجه وی را متهم کرده بود که می خواهند در روزهای آخر مسئولیت خود "جنگ را علیه ایران" برانگیزند. 

دیپلمات ایرانی در توئیتر نوشت: "بدون آنها (ترامپ و پمپئو) وضعیت سیاره بهتر خواهد شد."
رهبری در تهران تأکید کردند که مانورهای ایرانی تهدیدی برای کشورهای منطقه نیست ، بلکه صرفاً برای دفاع از کشور در برابر حملات احتمالی است. 

غرب و کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس اینطور فکر نمی‌کنند. برای آنها ، برنامه نظامی و موشکی ایران تهدیدی برای منطقه خلیج فارس است ، جایی که حدود ۴۰درصد از نفت خام جهان حمل می شود. همچنین این نگرانی وجود دارد که موشک های میان برد ایران با برد تا ۲۲۰۰کیلومتر بتوانند به هر نقطه از اسرائیل اصابت کنند.

Share:

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

Fixed Sidebar (true/false)

حق چاپ - 2020 کلیه حقوق محفوظ است. با پشتیبانی Blogger.

latestcomments

تبليغ

بازي

About Me

تختگاه و سکوی مستقل که جدیدترین و تازه ترین ها را برای همه افرادی که در خارج و داخل کشور زندگی می کنند، ارائه می دهد.

مجسمۀ رئیس جمهوری روسیه از موزۀ «گرِوَن» پاریس برداشته شد

  در پی تهاجم روسیه به اوکراین، موزه گرِوَن در پاریس مجسمه مومی ولادیمیر پوتین را جمع آوری کرد. مدیر اين موزه به خبرگزاری فرانسه گفت که موزه...

جستجو

آرشيو

جمال

اخبار

العاب

Post Top Ad

Post Top Ad

Author Details

العاب

اخر المواضيع

فرم تماس

نام

ایمیل *

پیام *

Post Top Ad

كيك

احدث المواضيع

بايگانی وبلاگ

Recent Posts

Unordered List

  • Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit.
  • Aliquam tincidunt mauris eu risus.
  • Vestibulum auctor dapibus neque.

Pages

Theme Support

Need our help to upload or customize this blogger template? Contact me with details about the theme customization you need.