Featured

تاکید وزیر خزانه‌داری پیشنهادی بایدن بر ادامه مقابله با حمایت مالی رژیم ایران از تروریسم

 علی‌رغم این‌که برخی از ابعاد سیاست‌های جو بایدن رئیس جمهوری جدید آمریکا در قبال ایران و بازگشت به توافق هسته‌ای هنوز نامعلوم است، جنت یلن نامزد پیشنهادی بایدن برای وزارت خزانه‌داری ایالات متحده تاکید کرد که‌ وزارت خزانه‌داری آمریکا به مقابله با حمایت‌ ایران از تروریسم ادامه خواهد داد.


جنت یلن وزیر خزانه‌داری پیشنهادی در دولت بایدن، همچنین گفت که دولت جدید این کشور تحریم‌های اعمال شده علیه ایران را مورد بررسی قرار می‌دهد تا از فعال بودن آنها مطمئن شود.



بنا به گزارش خبرگزاری بلومبرگ جنت یلن گفت که «وزارت خزانه‌داری با دقت تحریم‌های اعمال شده بر ایران را مورد بازبینی قرار خواهد داد».


جنت در پاسخ به سوال‌های کمیته مالی مجلس سنا افزود که « هدف از بازنگری در تحریم‌های اعمال شده بر ایران حصول اطمینان از هدفمند و فعال بودن آنها و کم بودن پیامدهای ناخواسته‌ آن است».



نامزد پیشنهادی بایدن برای تصدی پست وزارت خزانه‌داری آمریکا بر تلاش‌ها برای فشار بر ایران به منظور پایبندی به تعهدات هسته‌ایش که طی ماه‌های گذشته شاهد نقض‌های گسترده و عدم پایبندی به تعهدات از سوی تهران بوده، تاکید کرد.


در رابطه با حمایت‌های ایران از گروه‌های تروریستی گفت که او با این ایده هم‌نظر است که «ایران بزرگترین حامی تروریسم دولتی در جهان است».


یلن همچنین افزود« تضمین خواهم کرد که وزارت خزانه‌داری به کار مهم خود در مقابله با حمایت ایران از تروریسم و نقض حقوق بشر ادامه خواهد داد».


شایان ذکر است دولت پیشین آمریکا به ریاست دونالد ترامپ از سال 2018 با خروج از توافق هسته‌ای 2015 و در پیش گرفتن سیاست فشار حداکثری علیه تهران مجموعه گسترده‌ای از تحریم‌ها را بر شرکت‌ها، افراد و حتی نفتکش‌های مرتبط با ایران اعمال کرد.


Share:

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

Fixed Sidebar (true/false)

حق چاپ - 2020 کلیه حقوق محفوظ است. با پشتیبانی Blogger.

latestcomments

تبليغ

بازي

About Me

تختگاه و سکوی مستقل که جدیدترین و تازه ترین ها را برای همه افرادی که در خارج و داخل کشور زندگی می کنند، ارائه می دهد.

مجسمۀ رئیس جمهوری روسیه از موزۀ «گرِوَن» پاریس برداشته شد

  در پی تهاجم روسیه به اوکراین، موزه گرِوَن در پاریس مجسمه مومی ولادیمیر پوتین را جمع آوری کرد. مدیر اين موزه به خبرگزاری فرانسه گفت که موزه...

جستجو

آرشيو

جمال

اخبار

العاب

Post Top Ad

Post Top Ad

Author Details

العاب

اخر المواضيع

فرم تماس

نام

ایمیل *

پیام *

Post Top Ad

كيك

احدث المواضيع

بايگانی وبلاگ

Recent Posts

Unordered List

  • Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit.
  • Aliquam tincidunt mauris eu risus.
  • Vestibulum auctor dapibus neque.

Pages

Theme Support

Need our help to upload or customize this blogger template? Contact me with details about the theme customization you need.