Featured

اهم اخبار ايران وجهان : یکشنبه ۲۶ مرداد ۱۳۹۹

  رئیس دانشگاه علوم پزشکی البرز گفت: «تعداد بیماران بدحال ظرف ۲۴ساعت گذشته به عدد ۱۱۸نفر رسید. وضعیت شیوع بیماری در استان‌البرز قابل‌قبول نیست. تعداد مراجعین طی ۲۴ساعت اخیر استان البرز، به عدد ۴۲۲نفر رسیده است»

اخبار اجتماعی:

در حالی‌که وزارت بهداشت رژیم ۲۶استان را در وضعیت قرمز یا هشدار می‌داند و در استانهای مختلف افزایش بیماران و فوتیها را خبـر می‌دهند، روحانی گفت: «کرونا در بسیـاری از استانها روند نزولی را آغاز کرده» است.

دانشگاه علوم پزشکی گیلان: تعداد مبتلایان به کرونا ۱۰۰درصد افزایش پیدا کرده، بیماران ترخیص شده کاهش یافته و روند درمان طولانی‌تر شده.

یعنی بیماران با وضعیت شـدیدتری بستـری می‌شوند و این، بار‌اضافی بر‌دوش کادر درمان است.

دانشگاه علوم پزشکی قم: تعداد مبتلایان و فوتی‌ها بیشتر از ارقام اعلام شده است. نتیجه ۵۰درصد تستها مثبت می‌شـود. این آمـار در اوایل خــرداد ۱۵درصـد بود. تعداد بیـماران در یک ماه گذشـته ۸برابر شده است.

مأموران جنایتکار نیروی انتظامی در شهر قهاوند در استان همدان یک نوجوان ۱۴ساله را به‌بهانه اقدام به‌حفاری غیرمجاز با شلیک گلوله به‌قتل رساندند.

قالیباف از سه کمیسیون تخصصی مجلس یعنی اقتصادی، برنامه و بودجه و انرژی خواست طرح دولتی فروش اوراق سلف نفتی را بررسی و نهایی کنند.

اخبار بین‌المللی‌:

ترامپ در واکنش به عدم تمدید تحریم تسلیحاتی جمهوری اسلامی در شورای امنیت سازمان ملل: هفته آینده مکانیسم ماشه را فعال خواهیم کرد.

منابع عراقی از اصابت دستکم ۲‌راکت به بخش آمریکایی پایگاه التاجی در شمال بغداد خبر می‌دهند. منابع نظامی عراقی می‌گویند این حمله هیچگونه زیان انسانی نداشته است.

رئیس‌جمهوری آمریکا هشدار داده این احتمال وجود دارد که شمار بیشتری از شرکت‌های بزرگ چینی را هدف ممنوعیت‌ها و محدودیت‌ها قرار دهد؛ به‌مانند آن‌چه بر تیک‌تاک اعمال شده است.

به گزارش اسکای نیوز، پارلمان لبنان اعلام وضعیت اضطراری را تصویب کرد و استعفای ۸‌پارلمانتر را پذیرفت. این منبع افزود: اعلام وضعیت اضطراری، مردم لبنان را به تظاهرات و اعتراض برانگیخته است.

Share:

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

Fixed Sidebar (true/false)

حق چاپ - 2020 کلیه حقوق محفوظ است. با پشتیبانی Blogger.

latestcomments

تبليغ

بازي

About Me

تختگاه و سکوی مستقل که جدیدترین و تازه ترین ها را برای همه افرادی که در خارج و داخل کشور زندگی می کنند، ارائه می دهد.

مجسمۀ رئیس جمهوری روسیه از موزۀ «گرِوَن» پاریس برداشته شد

  در پی تهاجم روسیه به اوکراین، موزه گرِوَن در پاریس مجسمه مومی ولادیمیر پوتین را جمع آوری کرد. مدیر اين موزه به خبرگزاری فرانسه گفت که موزه...

جستجو

آرشيو

جمال

اخبار

العاب

Post Top Ad

Post Top Ad

Author Details

العاب

اخر المواضيع

فرم تماس

نام

ایمیل *

پیام *

Post Top Ad

كيك

احدث المواضيع

بايگانی وبلاگ

Recent Posts

Unordered List

  • Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit.
  • Aliquam tincidunt mauris eu risus.
  • Vestibulum auctor dapibus neque.

Pages

Theme Support

Need our help to upload or customize this blogger template? Contact me with details about the theme customization you need.