Featured

ادامه اعتراضات کارگران بازنشسته تامین اجتماعی خوزستان

 ادامه اعتراضات کارگران بازنشسته تامین اجتماعی خوزستان نسبت به سطح نازل حقوق وعدم همسان سازی با تجمع مقابل اداره تامین اجتماعی شعبه 5اهواز

روز سه شنبه 4 شهریور،کارگران بازنشسته تامین اجتماعی خوزستان درادامه اعتراضاتشان نسبت به سطح نازل حقوق وعدم همسان سازی منجمله تجمع 25 مرداد ماه سال جاری دست به تجمع مقابل ساختمان تامین اجتماعی شعبه 5 اهوازواقع در گلستان فلکه کارگرزدند وخواهان پاسخ به خواسته های مندرج در نامه مورخ 25 مردادشان شدند.

ادامه اعتراضات کارگران بازنشسته تامین اجتماعی خوزستان

بنابه گزارش منتشره درشبکه های اجتماعی،تجمع کنندگان از رئیس تامین اجتماعی در خواست حضور در جمع تجمع کنندگان را داشته،اما برخلاف انتظار تجمع کنندگان ،رئیس اداره از حضور استنکاف نمود.

واز طریق حراست اداره به تجمع کنندگان اعلام نمود که چند نفر به نمایندگی سایر کارگران بازنشسته به داخل ساختمان ورودنمایند.این مسئله با مخالفت شدید کارگران بازنشسته روبرو شد و کارگران اعلام نمودند که همه میباید به داخل ساختمان ورود نموده و مسئولین در حضور کلیه ی تجمع کنندگان پاسخگو باشند.

درنهایت تجمع کنندگان علی رغم مقاومت حراست به سالن اداره ورود نمودند.

گزارش بیست وپنجمین روز اعتراضات کارگران صنایع نفت وپتروشیمی ونیروگاه های برق

25مین روز اعتراض سراسری به دزدی کارفرمایان از سفره های کارگران در روز 4 شهریورماه همچنان محکم به پیش می رود و کارگران کنار خانواده هایشان استراحتی مبارزه جویانه را تجربه می کنند.

خبر خوش اینکه این بار پیمانکاران هم به صف اعتصابیون پیوستند. از امروز تمامی پیمانکاران نیروگاه سیکل ترکیبی شیروان اعتصاب کرده و کارگاه هایشان را تعطیل کردند. این پیمانکاران که دیگر توان اعتراضات کارگران را ندارند به دلیل عقب افتادن پول صورت وضعیت هایشان دست به این اعتصاب زده اند.

گزارش بیست وپنجمین روز اعتراضات کارگران صنایع نفت وپتروشیمی ونیروگاه های برق
گزارش بیست وپنجمین روز اعتراضات کارگران صنایع نفت وپتروشیمی ونیروگاه های برق

بی تردید پیمانکاران دیگری هم به صف این پیمانکاران خواهند پیوست و شرکت های مادر را مجبور خواهند کرد که قیمت ها را بالا ببرند.

همه می دانیم که شرکت های مادر قراردادهایشان با دلار و یا یوان است و فقط امسال با بالا رفتن دلار از 12 هزار به 24 هزار تومان بدون اینکه دست به سیاه و سفید بزنند دو برابر سود برده اند و این درحالی است که با پیمانکاران خود به تومان قرارداد می بندند.

Share:

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

Fixed Sidebar (true/false)

حق چاپ - 2020 کلیه حقوق محفوظ است. با پشتیبانی Blogger.

latestcomments

تبليغ

بازي

About Me

تختگاه و سکوی مستقل که جدیدترین و تازه ترین ها را برای همه افرادی که در خارج و داخل کشور زندگی می کنند، ارائه می دهد.

مجسمۀ رئیس جمهوری روسیه از موزۀ «گرِوَن» پاریس برداشته شد

  در پی تهاجم روسیه به اوکراین، موزه گرِوَن در پاریس مجسمه مومی ولادیمیر پوتین را جمع آوری کرد. مدیر اين موزه به خبرگزاری فرانسه گفت که موزه...

جستجو

آرشيو

جمال

اخبار

العاب

Post Top Ad

Post Top Ad

Author Details

العاب

اخر المواضيع

فرم تماس

نام

ایمیل *

پیام *

Post Top Ad

كيك

احدث المواضيع

بايگانی وبلاگ

Recent Posts

Unordered List

  • Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit.
  • Aliquam tincidunt mauris eu risus.
  • Vestibulum auctor dapibus neque.

Pages

Theme Support

Need our help to upload or customize this blogger template? Contact me with details about the theme customization you need.