Featured

پیام از طرف کارگران نیشکر هفت تپه / هیچ تقلایی نمیتواند مانع ادامه اعتراضات ما شود

 درود به همه همکاران که با اعتصابی تاریخی در بیش از ٧٠ روز حماسه آفریدید. دست مریزاد به همه کارگران درون شرکت، کارگران آبیاری، کارگران دفع آفات، کارگران غیر نیشکری، و همه عزیزان که چنین محکم و استوار متحدانه کنار هم ایستادیم

ما کارگران نیشکر هفت تپه با اعتراضات متحدانه خود توانستیم همکاران بازداشتی خود را آزاد کنیم. کاری کنیم که پرونده امنیتی ای که برایشان تشکیل شده بود لغو شود، اسدبیگی و باند مافیایی اش را به دادگاه بکشانیم و دو ماه دستمزد پرداخت نشده مان را نقد کنیم و قول تمدید دفترچه های بیمه را بگیریم و دارند از بازگشت به کار همکاران اخراجی مان صحبت میکنند و با فشار بیشتر میتوانیم تک تک آنها را به کار بازگردانیم.

ما کاری کردیم که همدستی باند مافیایی اسدبیگی با مقاماتی از استان و مجلس و دستگاه قضایی و غیره را جلوی چشم جامعه بگذاریم و آنچنان فشاری بیاوریم که ما را به مجلس دعوت کنند و در مقابل چشم جامعه به ما حساب پس دهند.

سعی کردند ما را آنقدر بدوانند و فرسوده کنند که صف اعتراضمان از هم بپاشد، اما ما ثابت قدم ایستادیم و پیگیر خواستهایمان شدیم.

پیام از طرف کارگران نیشکر هفت تپه / هیچ تقلایی نمیتواند مانع ادامه اعتراضات ما شود
پیام از طرف کارگران نیشکر هفت تپه / هیچ تقلایی نمیتواند مانع ادامه اعتراضات ما شود

سعی کردند بین ما تفرقه بیندازند اما با تصمیم گیری شورایی آنرا خنثی کردیم. و حالا بعد از همه این تقلاها و نتیجه نگرفتن هایشان، روز گذشته دوباره نیروی انتظامی را به سراغ ما فرستادند و نگذاشتند جمع شویم و حتی یکی از همکاران را بازداشت کردند که بعد مجبور شدند آزاد کنند.

اما همین جا اعلام میکنیم که هیچ نیرویی نمیتواند ما را از اعتراضمان عقب زند، چون مطالبه گریم و خواستهایمان را طلب میکنیم. فقط برای گرفتن دو ماه مزد نبود که بیش از هفتاد روز، انهم در گرمای طاقت فرسای تابستانی به خیابان آمدیم و فریاد زدیم. دو ماه مزد مان را به زور گرفتیم اما آنقدر مقروض بودیم که تامین نان فردای ما ناروشن است.

دو ماه دیگر دستمزد طلبکاریم و باید پرداخت شود. همکاران اخراجی ما سر کار برنگشته اند. باید هر ٤ نفر آنها به کار برگردند. هنوز همکاران نی بر و غیر نیشکری ما قراردادشان تمدید نشده است و شماری از همکاران دفع آفات ما اخراج از کار شده اند، قراردادهای این کارگران باید تمدید شود و اخراجی ها سر کارشان بازگردند.

ما همه با هم تن واحد نیشکر هفت تپه هستیم و یک شرط مهم بقای هفت تپه و داشتن امنیت شغلی و توان امرار معاش برای همه ما در این مجتمع کارگری که حقیقتا متعلق به خود ماست، داشتن اتحاد و همبستگی است. پس بیایید متحد بمانیم.

اینها همه خواستهای فوری ماست و مساله معاش و زندگی ماست و نمیشود بر روی آن سازش داشت. در عین حال خواست اساسی ما پایان دادن به حاکمیت این بخش خصوصی چپاول و دزدی است که هفت تپه را چنین به نابودی کشانده است.

چون تنها راه نجات هفت تپه همین است. ما میخواهیم یک نفر از دولت بیاید و زیر مشورت و نظارت خود ما این شرکت اداره شود.

دولت باید به این خواستها جواب دهد. حال اگر باز هم با نیروی انتظامی بخواهد جلوی ما را بگیرد، ممکن است وقفه ای در اعتصاب ما ایجاد کند.

اما مطمئن باشید که در اعتراض ما وقفه ای ایجاد نخواهد شد و بازهم خواستهایمان را بر روی بنری نوشته و بر سنگرمان نصب خواهیم کرد و این جدال ادامه خواهدیافت و هر بار گسترده تر خواهد شد.

در خاتمه جا دارد از همه مردم شوش و همه کسانی که چنین جانانه و در حد توان ما را همراهی و حمایت میکنند، قدردانی کنیم.

Share:

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

Fixed Sidebar (true/false)

حق چاپ - 2020 کلیه حقوق محفوظ است. با پشتیبانی Blogger.

latestcomments

تبليغ

بازي

About Me

تختگاه و سکوی مستقل که جدیدترین و تازه ترین ها را برای همه افرادی که در خارج و داخل کشور زندگی می کنند، ارائه می دهد.

مجسمۀ رئیس جمهوری روسیه از موزۀ «گرِوَن» پاریس برداشته شد

  در پی تهاجم روسیه به اوکراین، موزه گرِوَن در پاریس مجسمه مومی ولادیمیر پوتین را جمع آوری کرد. مدیر اين موزه به خبرگزاری فرانسه گفت که موزه...

جستجو

آرشيو

جمال

اخبار

العاب

Post Top Ad

Post Top Ad

Author Details

العاب

اخر المواضيع

فرم تماس

نام

ایمیل *

پیام *

Post Top Ad

كيك

احدث المواضيع

بايگانی وبلاگ

Recent Posts

Unordered List

  • Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit.
  • Aliquam tincidunt mauris eu risus.
  • Vestibulum auctor dapibus neque.

Pages

Theme Support

Need our help to upload or customize this blogger template? Contact me with details about the theme customization you need.