Featured

سرخط خبرها امروز ايران وجهان – ۱۵ / ۵ / ۹۹

بامداد امروز یک انفجار در تقاطع خیابان‌های صدرا و شورا در محدوده زیباشهر زاهدان به‌وقوع پیوست که به‌گفته شاهدان ۲نفر از ماموران سرکوبگر انتظامی به‌شدت زخمی شده‌اند و ۵نفر از شهروندان را در این رابطه دستگیر کرده‌اند.

بامداد امروز یک انفجار در تقاطع خیابان‌های صدرا و شورا در محدوده زیباشهر زاهدان به‌وقوع پیوست

اخبار اجتماعی ايران :

عده زیادی از کارگران روزمزد در تبریز که هر روزه در میدان راه‌آهن ایستگاه سواری‌های مرند دنبال کار هستند، امروز به نشانه اعتراض به بیکاریشان دست به تجمع زدند و خواهان کار هستند.

گروهی از کارگران نیروگاه سیکل ترکیبی مشهد «مپنا بویلر» در اعتراض به وضعیت معیشتی و عدم رسیدگی به مطالبات صنفی خود دست از کار کشیده و در محل نیروگاه تجمع کردند.

کارگران نیروگاه برق پارس جنوبی واقع در بیدخون شهرستان عسلویه برای دومین روز به اعتصاب خود ادامه دادند.

گروهی از آموزش‌دهندگان نهضت سوادآموزی در اعتراض به نتایج آزمون جذب در دانشگاه فرهنگیان در مقابل ساختمان آموزش و پرورش دست به تجمع زدند.

کارگران نیروگاه حرارتی و گازی تبریز در اعتراض به واگذاری نیروگاه به بخش خصوصی و مطالباتشان دست از کار کشیدند. این نیروگاه در کیلومتر ۱۶ جاده تبریز آذرشهر قرار دارد.

تعداد زیادی از کارگران شهرداری بروجرد در اعتراض به عدم امنیت شغلی‌شان، در مقابل شهرداری و فرمانداری این شهر تجمع اعتراضی برگزار کردند.

یک کارگر گفت: بیش از ۱۰سال است که در شهرداری مشغول به کار هستم و حالا زمزمه‌های قرارداد موقت شنیده می‌شود، اگر این کار صورت گیرد ممکن است بعد از یک دهه کار، اخراج شویم.

سرخط خبرها – اخبار بین‌المللی‌:

مدیر آژانس پدافند موشکی آمریکا، بخشی از وزارت دفاع آن کشور، می‌گوید طی سال‌های اخیر تهدیدهای ناشی از سامانه‌های جدید موشکی روسیه، چین، کره شمالی و ایران، افزایش یافته است.

نخست‌وزیر لبنان انفجار ۲۷۵۰ تن نیترات آمونیوم در بندر بیروت را تأیید کرد (اِی.اف‌.پی). بر اساس تازه‌ترین آمار بر اثر انفجار دیروز در بیروت تاکنون ٧٨ تن کشته و ۴٠٠٠ نفر مجروح شده‌اند.

آمار مرگ و میر ناشی از ابتلا به کووید ۱۹ در جهان روز چهارشنبه، ۱۵ مرداد، به بیش از ۷۰۰ هزار نفر رسید.

به گزارش خبرگزاری رویترز، به طور میانگین در هر ۱۵ ثانیه یک نفر در دنیا جان خود را بر اثر ابتلا به ویروس جدید کرونا از دست می‌دهد.

در حال حاضر بیش از ۱۸.۵ میلیون نفر در جهان با ویروس کرونا دست به گریبان‌اند.

Share:

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

Fixed Sidebar (true/false)

حق چاپ - 2020 کلیه حقوق محفوظ است. با پشتیبانی Blogger.

latestcomments

تبليغ

بازي

About Me

تختگاه و سکوی مستقل که جدیدترین و تازه ترین ها را برای همه افرادی که در خارج و داخل کشور زندگی می کنند، ارائه می دهد.

مجسمۀ رئیس جمهوری روسیه از موزۀ «گرِوَن» پاریس برداشته شد

  در پی تهاجم روسیه به اوکراین، موزه گرِوَن در پاریس مجسمه مومی ولادیمیر پوتین را جمع آوری کرد. مدیر اين موزه به خبرگزاری فرانسه گفت که موزه...

جستجو

آرشيو

جمال

اخبار

العاب

Post Top Ad

Post Top Ad

Author Details

العاب

اخر المواضيع

فرم تماس

نام

ایمیل *

پیام *

Post Top Ad

كيك

احدث المواضيع

بايگانی وبلاگ

Recent Posts

Unordered List

  • Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit.
  • Aliquam tincidunt mauris eu risus.
  • Vestibulum auctor dapibus neque.

Pages

Theme Support

Need our help to upload or customize this blogger template? Contact me with details about the theme customization you need.