Featured

مهمترين اخبار اجتماعي وبين المللي امروز

 سخنگوی وزارت بهداشت ایران می‌گوید در ۲۴ ساعت گذشته ۱۷۴ نفر دیگر جان خود را بر اثر ابتلا به ویروس کرونا از دست دادند.

به این ترتیب و بر اساس آمار رسمی وزارت بهداشت، شمار جان‌باختگان کرونا در ایران به ۱۷ هزار و ۹۷۶ نفر رسیده است. سیما سادات لاری، سخنگوی وزارت بهداشت، روز پنجشنبه ۱۶ مرداد در گزارش روزانه خود، همچنین از ثبت ۲۶۳۴ مورد جدید ابتلا به کووید ۱۹ خبر داد و افزود نیمی از آنان، یعنی ۱۳۰۴ نفر، بستری شده‌اند. بر اساس آمار رسمی وزارت بهداشت که در صحت آن تردیدهای جدی وجود دارد، تاکنون ۳۲۰ هزار و ۱۱۷ نفر در ایران به بیماری کووید ۱۹ مبتلا شده‌اند.

افزايش قيمت خودرو

در ادامه روند افزایشی قیمت خودرو در ایران، بهای یک مدل از پراید در بازار خودرو از مرز ۱۰۰ میلیون هم تومان گذشت.

بر اساس جدول روزانه قیمت انواع کالاها که وب‌سایت اقتصادآنلاین منتشر می‌کند، قیمت پراید ۱۱۱ در روز چهارشنبه ۱۵ مرداد به ۹۰ میلیون تومان رسید و قیمت پراید ۱۵۱ پلاس ۱۰۱ میلیون تومان اعلام شد.

در ادامه روند افزایشی قیمت خودرو در ایران، بهای یک مدل از پراید در بازار خودرو از مرز ۱۰۰ میلیون هم تومان گذشت.
در ادامه روند افزایشی قیمت خودرو در ایران، بهای یک مدل از پراید در بازار خودرو از مرز ۱۰۰ میلیون هم تومان گذشت.

مهمترين اخبار اجتماعي – دفن جسد غلامرضا منصوری در شهر مشهد

سخنگوی قوه قضاییه جمهوری اسلامی روز پنج‌شنبه از دفن جسد غلامرضا منصوری در شهر مشهد خبر داد.

این در حالی است که تنها چهار روز قبل برادر این قاضی سابق خبر داده بود که خانواده او قادر به احراز هویت جسد نبوده‌اند.

در خبرهای روز پنج‌شنبه مشخص نشده است که آیا خانواده و بستگان او در این چند روز از هویت جسد مطمئن شده‌اند یا خیر.

ترامپ : اگر انتخابات در این کشور پیش رو نبود، ایران، چین و کره شمالی در همان روز اول و طی ۲۴ ساعت برای رسیدن به توافقی با واشینگتن وارد مذاکره می‌شدند

دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری ایالات متحده، می‌گوید اگر انتخابات در این کشور پیش رو نبود، ایران، چین و کره شمالی در همان روز اول و طی ۲۴ ساعت برای رسیدن به توافقی با واشینگتن وارد مذاکره می‌شدند.

وی روز چهارشنبه ۱۵ مرداد در مصاحبه‌ای با شبکه تلویزیونی فاکس‌نیوز از دیدارهای خود با رهبر کره شمالی دفاع کرد و گفت، اگر هیلاری کلینتون، رقیب انتخاباتی وی در سال ۲۰۱۶، رئیس‌جمهور می‌شد الان آمریکا درگیر جنگ با کره شمالی بود.

ترامپ : اگر انتخابات در این کشور پیش رو نبود، ایران، چین و کره شمالی در همان روز اول و طی ۲۴ ساعت برای رسیدن به توافقی با واشینگتن وارد مذاکره می‌شدند
ترامپ : اگر انتخابات در این کشور پیش رو نبود، ایران، چین و کره شمالی در همان روز اول و طی ۲۴ ساعت برای رسیدن به توافقی با واشینگتن وارد مذاکره می‌شدند

رئیس جمهوری آمریکا اظهار داشت:

«این جنگ احتمالا طولانی می‌شد، یا پایان یافته بود و شاید هم نه، اما درگیر جنگ با کره شمالی بودیم.»

دونالد ترامپ تاکنون سه دور مذاکره با کیم جونگ اون، رهبر کره شمالی، داشته است، اما از این دیدارها نتیجه‌ای حاصل نشده است. …

آقای ترامپ قبلا به ایران توصیه کرده بود که منتظر این انتخابات نباشند و اگر این مدت با واشینگتن وارد مذاکره شوند به توافق بهتری دست خواهند یافت، خواسته‌ای که ایران تاکنون آن را رد کرده است.

فیسبوک پست ترامپ را حذف كرد

شرکت فیسبوک روز چهارشنبه پستی از دونالد ترامپ، رئیس جمهوری ایالات متحده، را به خاطر آن‌چه این شرکت اشاعه اطلاعات نادرست درباره ویروس کرونا نامیده است، حذف کرد.

به گزارش خبرگزاری رویترز، این پست شامل ویدیویی از مصاحبه آقای ترامپ با شبکه تلویزیونی فاکس‌نیوز بود که در بخشی از آن می‌گوید بچه‌ها در برابر ویروس کرونا «تقریبا مصونیت دارند».

فیسبوک پست ترامپ را حذف كرد
فیسبوک پست ترامپ را حذف كرد

وزارت خارجه ایالات متحده روز چهارشنبه ۱۵ مردادماه در گزارشی حکومت ولادیمیر پوتین در روسیه را متهم کرد که در فضای مجازی به دروغ‌پراکنی و انتشار تئوری‌های توطئه درباره ویروس کرونا دست می‌زند.

بر اساس این گزارش،‌ روسیه در عملیاتی آنلاین با استفاده از وب‌سایت‌های صوری سعی می‌کند به اطلاعات غلط و کذب و تئوری‌های توطئه دامن زده و از این راه در درک مردم از همه‌گیری کرونا ابهام ایجاد کند.

از جمله این تئوری‌ها و اطلاعات کذب می‌توان به ساخت کرونا به عنوان «سلاح زیستی»، طرح بیل گیتس برای کار گذاشتن میکروچیپ در بدن انسان‌ها به بهانه کرونا، و همین طور واکسن کرونا به عنوان ابزار پول درآوردن شرکت‌های داروسازی اشاره کرد.

Share:

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

Fixed Sidebar (true/false)

حق چاپ - 2020 کلیه حقوق محفوظ است. با پشتیبانی Blogger.

latestcomments

تبليغ

بازي

About Me

تختگاه و سکوی مستقل که جدیدترین و تازه ترین ها را برای همه افرادی که در خارج و داخل کشور زندگی می کنند، ارائه می دهد.

مجسمۀ رئیس جمهوری روسیه از موزۀ «گرِوَن» پاریس برداشته شد

  در پی تهاجم روسیه به اوکراین، موزه گرِوَن در پاریس مجسمه مومی ولادیمیر پوتین را جمع آوری کرد. مدیر اين موزه به خبرگزاری فرانسه گفت که موزه...

جستجو

آرشيو

جمال

اخبار

العاب

Post Top Ad

Post Top Ad

Author Details

العاب

اخر المواضيع

فرم تماس

نام

ایمیل *

پیام *

Post Top Ad

كيك

احدث المواضيع

بايگانی وبلاگ

Recent Posts

Unordered List

  • Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit.
  • Aliquam tincidunt mauris eu risus.
  • Vestibulum auctor dapibus neque.

Pages

Theme Support

Need our help to upload or customize this blogger template? Contact me with details about the theme customization you need.