Featured

ایالات متحده اجازه نخواهد داد جمهوری اسلامی به تسلیحات دسترسی پیدا کند

 سفیر آمریکا در سازمان ملل متحد گفت که ایالات متحده از تمام توان خود برای جلوگیری از دسترسی جمھوری اسلامی به تسلیحات استفاده خواهد کرد.

کلی کرفت، سفیر آمریکا در سازمان ملل، روز پنجشنبه ۶ شهریورماه در گفت‌وگو با العربیه، با بیان این که آمریکا مطلقا اجازه دسترسی به تسلیحات را به جمھوری اسلامی نمی دهد، گفت:

«ما برای امنیت آمریکا، خاورمیانه و اسرائیل می‌ایستیم وهر آن چه در توان داریم انجام خواهیم داد تا از دسترسی جمھوری اسلامی به تسلیحات جلوگیری کنیم.»

او افزود: «به نظر من هر کشوری که در کنار ما [آمریکا] برای حصول اطمینان از عدم دسترسی ایران [به تسلیحات] رای مثبت ندهد، آن کشور نیز پشتیبان بزرگترین حامی حکومتی تروریسم در جهان است.»

سفیر آمریکا در سازمان ملل همچنین توافق بین اسرائیل و امارات را «تاریخی» توصیف و ابراز امیدواری کرد که سایر کشورهای عربی نیز به دنبال افزایش این توافق باشند.

ایالات متحده اجازه نخواهد داد جمهوری اسلامی به تسلیحات دسترسی پیدا کند

گزارش نشنال از فعالیتهای مخفیانه رژیم ایران برای توسعه سلاحهای کشتار جمعی از طریق آلمان

داره حفاظت از قانون اساسی آلمان اعلام کرد رژیم ایران در آلمان به‌دنبال کسب اطلاعات و تهیه اقلام مورد نیاز برای پیشبرد سلاحهای کشتار جمعی بوده است.

در گزارش ۱۱۲صفحه‌یی اطلاعاتی سال۲۰۱۹، که هفته گذشته منتشر شده است، آمده است: «رژیم ایران یکی از سه کشور خارجی است که به‌دنبال توسعه سلاحهای کشتار جمعی خود از طریق آلمان بوده است.

بنا به این گزارش مأموران اطلاعاتی این کشورها در پوشش دیپلمات یا خبرنگار در گردآوری اطلاعات و تلاش برای تهیه اقلام مورد نیاز برای پیشبرد برنامه‌های تسلیحاتی خود فعالیت دارند»

Share:

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

Fixed Sidebar (true/false)

حق چاپ - 2020 کلیه حقوق محفوظ است. با پشتیبانی Blogger.

latestcomments

تبليغ

بازي

About Me

تختگاه و سکوی مستقل که جدیدترین و تازه ترین ها را برای همه افرادی که در خارج و داخل کشور زندگی می کنند، ارائه می دهد.

مجسمۀ رئیس جمهوری روسیه از موزۀ «گرِوَن» پاریس برداشته شد

  در پی تهاجم روسیه به اوکراین، موزه گرِوَن در پاریس مجسمه مومی ولادیمیر پوتین را جمع آوری کرد. مدیر اين موزه به خبرگزاری فرانسه گفت که موزه...

جستجو

آرشيو

جمال

اخبار

العاب

Post Top Ad

Post Top Ad

Author Details

العاب

اخر المواضيع

فرم تماس

نام

ایمیل *

پیام *

Post Top Ad

كيك

احدث المواضيع

بايگانی وبلاگ

Recent Posts

Unordered List

  • Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit.
  • Aliquam tincidunt mauris eu risus.
  • Vestibulum auctor dapibus neque.

Pages

Theme Support

Need our help to upload or customize this blogger template? Contact me with details about the theme customization you need.