Featured

سمپوزیوم ایران، کنفرانس انلاین به دعوت جامعه بین المللی حقوق بشر!

 امروز سه شنبه ١٥ ماه دسامبر ٢٠٢٠ ، به دعوت جامعه بین المللی  حقوق بشر در آلمان،کنفرانسی با حضور تعدادزیادی از فعالین حقوق انسانی، ژورنالیستها و نمایندگان پارلمان برگزار شد!


سازمان حقوق بشر ایران - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد

مینا احدی فعال حقوق بشر یکی از سخنرانان این همایش؛ من از طرف نسلی در اینجا حرف میزنم که از روز اول به این حکومت نه گفتند و علیه آن بودند. من در زندگی خودم دیدم که وقتی اینها به قدرت رسیدند، اعدام و قتل عمد دولتی و همچنین سنگسار را در ایران قانون کردند. من بخودم گفتم که اگر دنیا از این وحشیگریها مطلع شود حتما به این جانیان جواب درخور خواهد داد ولی دنیا با اینها کنار آمد و حتی در مواردی سعی کرد  ما را هم ساکت کند با گفتن اینکه ایران یک کشور اسلامی است و مردم مسلمان هستند و اینها را خودشان انتخاب کرده اند و ... 

من ولی خودم در زندگیم دیدم که اعدام چگونه زندگی همه ما را تغییر میدهد و دیدم که دولتها در غرب و در دنیا با این جانیان نشست و برخاست میکنند و ما مجبوریم و باید به مردم متوسل شویم . در مقابله با سنگسار این کار را کردیم و در سال ٢٠١٠ با کمپین نجات سکینه محمدی آشتیانی ، دنیا بلند شد و سیلی محکمی به گوش حکومت اسلامی زد و از ٢٠١٠ تا کنون کسی را سنگسار نکرده اند و یا اینکه جرات نکرده اند این را ادامه دهند. 

در مورد اعدام اما چنین نشد. آخرین مورد اعدام روح اله زم است که من خودم چنان متاثر هستم که حتی امروز به زحمت آمده ام و سخنرانی میکنم . اینجا در حضور خبرنگاران و یا نمایندگان پارلمان میخواهم بگویم، دولت آلمان و اتحادیه اروپا اصلا در مورد این همه آدم کشی حکومت اسلامی کاری نمیکند. وزیر امور خارجه آلمان هایکو ماس یک متن در کشوی میز خودش دارد که هر بار یک نفر را اعدام میکنند و اگر تازه سر و صدایی در این مورد بشود، آن نامه را بیرون میکشد و اعدام را محکوم میکند و میگوید کلا دولت آلمان مخالف اعدام هست و تمام. آیا این شانه خالی کردن از زیر بار مسئولیت نیست!

من فکر میکنم باید این حکومت را تنبیه کرد و باید اعلام کرد مادام اعدام میکنید از همه نهادهای بین المللی اخراج و سفارتخانه شما را می بندیم. علت آمدن من به این کنفرانس اعلام همین بود این حکومت را بعنوان حکومت انسانکش ، قاتل مردم ایران و حکومت مدافع آپارتاید جنسی باید بایکوت سیاسی کرد در مورد اقدامات عملی باید حرف بزنیم.
Share:

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

Fixed Sidebar (true/false)

حق چاپ - 2020 کلیه حقوق محفوظ است. با پشتیبانی Blogger.

latestcomments

تبليغ

بازي

About Me

تختگاه و سکوی مستقل که جدیدترین و تازه ترین ها را برای همه افرادی که در خارج و داخل کشور زندگی می کنند، ارائه می دهد.

مجسمۀ رئیس جمهوری روسیه از موزۀ «گرِوَن» پاریس برداشته شد

  در پی تهاجم روسیه به اوکراین، موزه گرِوَن در پاریس مجسمه مومی ولادیمیر پوتین را جمع آوری کرد. مدیر اين موزه به خبرگزاری فرانسه گفت که موزه...

جستجو

آرشيو

جمال

اخبار

العاب

Post Top Ad

Post Top Ad

Author Details

العاب

اخر المواضيع

فرم تماس

نام

ایمیل *

پیام *

Post Top Ad

كيك

احدث المواضيع

بايگانی وبلاگ

Recent Posts

Unordered List

  • Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit.
  • Aliquam tincidunt mauris eu risus.
  • Vestibulum auctor dapibus neque.

Pages

Theme Support

Need our help to upload or customize this blogger template? Contact me with details about the theme customization you need.