Featured

وضعیت آشفته سپاه پاسداران

 اتفاقاتی که دامنگیر رژیم آخوندی و بطور خاص سپاه پاسداران شده است، حاکی از وضعیت بحرانی درونی این ارگان سرکوبگر است. 


هرچند فرماندهان این ارگان تلاش می‌کنند، بحران ها و وخامت شرایط درونی شان را بپوشانند، اما ضربات و اتفاقات، بیانگر این واقعیت است، که خامنه‌ای به باد تکیه داده است و این بازوی سرکوب هم، تضمین کننده بقای خلافت او نیست. 


کشته شدن محسن فخری زاده، پنجمین نفر هسته ای رژیم، ناشی از شل شدن و وارفتگی های شدیدی است، که ارکان نیروی سرکوبگر رژیم را فرا گرفته است و علاوه بر آن می‌توان از افشا و سرقت بایگانی هسته ای و حوادثی که در چند ماه گذشته در سایت های اتمی رژیم رخ داده را در این ردیف قرار داد. 


سپاهی که اگر نبود، کشور هم نبود


تمام این رویدادها، به بحران های درونی سپاه عمق بیشتری خواهد داد و نتیجه اش ضربات جدی بعدی را به همراه خواهد داشت. 


در این رابطه حسین دهقان، وزیر دفاع سابق رژیم، در مصاحبه ای بعد از هلاکت فخری زاده اظهار داشت، که فخری زاده به دلیل نفوذ به ساختار امنیتی به قتل رسیده است و این در حالیست که این نیروی امنیتی، کنترل حفاظت و عزل و نصب محافظان و افسران امنیتی برای حفاظت از مقامات بلند پایه نظامی و سیاسی رژیم را برعهده دارد. 


با این وضع می‌توان به ساختار شکننده و پوسیده امنیت نظام پی برد و با وجود ضعف های جدی امنیتی و درز اطلاعات، تهدید زیادتری را برای رژیم به دنبال خواهد داشت، که رژیم توان بستن شکاف ها و جمع و جور کردن دستگاه خود را نخواهد داشت و انتظار فروریختن این داربست را باید در نظر داشت، بخصوص که سپاه پاسداران و سایرارگان های امنیتی و سرکوبگر رژیم، با بحران لاعلاج دیگری مواجه هستند و این بحران کشنده تر، قیام ها و خیزش هایی است، که رژیم یارای خلاصی از آن را در توان ندارد و راه به فروپاشی کل نظام خواهد برد، بخصوص که نیروی های مقاومت نقش اساسی را در برانگیختن خیزش ها و هدایت و رهبری آن برعهده دارند.

Share:

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

Fixed Sidebar (true/false)

حق چاپ - 2020 کلیه حقوق محفوظ است. با پشتیبانی Blogger.

latestcomments

تبليغ

بازي

About Me

تختگاه و سکوی مستقل که جدیدترین و تازه ترین ها را برای همه افرادی که در خارج و داخل کشور زندگی می کنند، ارائه می دهد.

مجسمۀ رئیس جمهوری روسیه از موزۀ «گرِوَن» پاریس برداشته شد

  در پی تهاجم روسیه به اوکراین، موزه گرِوَن در پاریس مجسمه مومی ولادیمیر پوتین را جمع آوری کرد. مدیر اين موزه به خبرگزاری فرانسه گفت که موزه...

جستجو

آرشيو

جمال

اخبار

العاب

Post Top Ad

Post Top Ad

Author Details

العاب

اخر المواضيع

فرم تماس

نام

ایمیل *

پیام *

Post Top Ad

كيك

احدث المواضيع

بايگانی وبلاگ

Recent Posts

Unordered List

  • Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit.
  • Aliquam tincidunt mauris eu risus.
  • Vestibulum auctor dapibus neque.

Pages

Theme Support

Need our help to upload or customize this blogger template? Contact me with details about the theme customization you need.