Featured

ارسالی از سوی یکی از افسران نیرو هوایی

 آیا کسی از فرماندهان رده بالای ستاد کل نیروهای مسلح و ارتش پیامهای خیل عظیمی از ارتشیان علی الخصوص پدافندیان را میبینند؟


اگر میبینند پس چرا هیچ اقدامی نمیکنند؟و اگر نمیبینند پس چرا ادعا دارند که کل فضای مجازی و حقیقی را ما رصد ۲۴ ساعته میکنیم؟

من یک افسر نیروی پدافند هوایی ارتش هستم افسری قسم خورده که هر پرنده ای بخواهد به آسمان کشورم،به مردم کشورم،به آب و خاک کشورم و به تمامیت ارضی سرزمینم تعرض کند لحظه ای در مقابله با او درنگ نمیکنم و قطعا منهدمش میکنم اما من هم خانواده دارم،زن و فرزند دارم،پدر و مادر و خواهر و برادر دارم، مراسمات شادی و عزا دارم بایستی به زندگی شخصی خود هم برسم به عدالت خداوند قسم که نه تنها چیز زیادی نمیخواهم بلکه از حداقل ها مثل منزل و خودرو هم چشم پوشی کرده ام.

ادای احترام افسران نیروی هوایی عراق در حرم امام حسین(ع) - خبرگزاری اهل بیت  (علیهم‌السلام) - ابنا - اخبار شیعیان و تشیع

درمان اول و آخر درد پدافندیان را با بومی سازی و لغو انتقالی اجباری میتوان حل کرد، میپرسید چطور؟ خدمت شما عرض میکنم:

منزل سازمانی ندارید شخص را منتقل کنید که در نزدیکی خانواده خود یا همسر خود ساکن شود که درصورت شیفت دادن زن و بچه اش تنها نباشند.

سرویس حمل و نقل درست و حسابی ندارید فرد را منتقل شهر خود کنید که به محل کار خود نزدیک باشد و نیازی به سرویس نداشته باشد.

بیماری کرونا شایع شده، شخص را به شهر خود منتقل کنید تا مسیر و شهرهای کمتری را تا محل کار خود طی کند که کمتر در معرض ویروس کرونا قرار گیرد.

تصادفات و حوادث برای پرسنل اتفاق میفتد؟آنها را به شهرهای خود منتقل کنید تا کمتر تردد داشته باشند و احتمال تصادف و حادثه پایین بیاید.

آمار طلاق و متارکه در بین پرسنل بالا رفته آنها را به شهر خود منتقل کنید که هم بانزدیک بودن بهم فاصله بین آنها نیفتد و هم خانواده هایشان مراقب روابطشان باشند.

بیماری های مختلف با توجه به تغیرات آب و هوای محل سکونت در فرزندان خردسال پرسنل اتفاق میفتد پس آنها را به شهر خود منتقل کنید که بعلت بدی آب و هوا دچار بیماری نشوند.

پرسنل راجع به غذا و سرویس بهداشتی و استحمام معترض هستند؟آنها را منتقل شهرشان کنید که نیازی به استحمام و غذای سازمان نداشته باشند.

حقوق پرسنل کم میباشد؟ آنها را به شهر خود منتقل کنید که در کنار شغل نظامی شغل دومی داشته باشند تا بتوانند کمبود حقوق خود را جبران کنند.

و در آخر شاید بگویید پس نیروهای جنوب کسور چطور تامین شوند که در جوابتان چهار راهکار داریم:اول میتوانید بومی سازی کنید که پرسنل همان استانها و استان فارس جوابگو خواهند بود. 
دوم حقوق و مزایای مناطق دیگر را کمتر کرده و مناطق جنوبی را افزایش بدهید تا داوطلبانه به جنوب منتقلی بزنند. 
سوم در تعیین تخصص و رسته و تقسیم پرسنل دانشگاه خاتم و مرکز آموزش بر مبنای نیاز مناطق جنوبی تعین تخصص و شهر کنید.
 و راهکار چهارم نیروی ماموریتی بگیرید تا زمانی که کمبود نیرو برطرف گردید.
Share:

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

Fixed Sidebar (true/false)

حق چاپ - 2020 کلیه حقوق محفوظ است. با پشتیبانی Blogger.

latestcomments

تبليغ

بازي

About Me

تختگاه و سکوی مستقل که جدیدترین و تازه ترین ها را برای همه افرادی که در خارج و داخل کشور زندگی می کنند، ارائه می دهد.

مجسمۀ رئیس جمهوری روسیه از موزۀ «گرِوَن» پاریس برداشته شد

  در پی تهاجم روسیه به اوکراین، موزه گرِوَن در پاریس مجسمه مومی ولادیمیر پوتین را جمع آوری کرد. مدیر اين موزه به خبرگزاری فرانسه گفت که موزه...

جستجو

آرشيو

جمال

اخبار

العاب

Post Top Ad

Post Top Ad

Author Details

العاب

اخر المواضيع

فرم تماس

نام

ایمیل *

پیام *

Post Top Ad

كيك

احدث المواضيع

بايگانی وبلاگ

Recent Posts

Unordered List

  • Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit.
  • Aliquam tincidunt mauris eu risus.
  • Vestibulum auctor dapibus neque.

Pages

Theme Support

Need our help to upload or customize this blogger template? Contact me with details about the theme customization you need.