Featured

با گذشت بیش از 7 ماه ازسال بلاتکلیفی شغلی ومعیشتی کارگران اخراجی راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای قزوین

 7 ماه ونیم از سال جاری گذشت ولی عیرغم و وعده و وعیدها نه مطالبات کارگران اخراجی راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای قزوین ونه هنوز برسرکارشان بازگشته اند.


از سال گذشته، کارگران عوارضی‌های قزوین عملا بیکار شدند و با وعده‌هایی که بر زمین مانده بود به برگزاری تجمعاتی مقابل استانداری، اداره کل راه و شهرسازی قزوین، سازمان راهداری کشور و وزارت راه وشهرسازی دست زدند اما آنچه به گوش‌های مسئولان نرسید فریاد این کارگران بیکار شده بود.


به گزارش 18 آبان یک منبع خبری محلی،طی سال 98کارکنان بیکار شده عوارضی‌های قزوین در یک شرکت خصوصی اداره راه به‌کار گرفته شده بودند، اما اولین روزهای عید نوروز سال 99 بود که مسئولان عیدی کارکنان عوارضی را با ارسال پیامکی به آنها دادند و محترمانه حکم اخراج و بیکاری این 60 نفر صادر شد!

امروز نزدیک دوماه از وعده نوبخت معاون رئیس جمهور برای بازگشت به کار و پرداخت معوقات این کارکنان می‌گذرد اما هنوز این وعده رنگ تحقق به خود نگرفته و از سوی دیگر مسئولان برنامه و بودجه قزوین می‌گویند بودجه وعده داده شده به استان قزوین تعلق گرفته اما نهاد و متولی دولتی برای برعهده گرفتن بازپرداخت این مطالبات و به‌کارگیری این کارکنان وجود ندارد!

10روزی از وعده‌ای که معاون سیاسی امنیتی استاندار قزوین مبنی بر پرداخت مطالبات پرسنل عوارضی داده بود، می‌گذرد و تا امروز هیچ خبری مبنی بر پرداخت این مطالبات و بازگشت به کار آنها شنیده نمی‌شود.

لطفا به كانال مهاجران ايراني دنبال كنيد 

https://t.me/mohajranir
Share:

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

Fixed Sidebar (true/false)

حق چاپ - 2020 کلیه حقوق محفوظ است. با پشتیبانی Blogger.

latestcomments

تبليغ

بازي

About Me

تختگاه و سکوی مستقل که جدیدترین و تازه ترین ها را برای همه افرادی که در خارج و داخل کشور زندگی می کنند، ارائه می دهد.

مجسمۀ رئیس جمهوری روسیه از موزۀ «گرِوَن» پاریس برداشته شد

  در پی تهاجم روسیه به اوکراین، موزه گرِوَن در پاریس مجسمه مومی ولادیمیر پوتین را جمع آوری کرد. مدیر اين موزه به خبرگزاری فرانسه گفت که موزه...

جستجو

آرشيو

جمال

اخبار

العاب

Post Top Ad

Post Top Ad

Author Details

العاب

اخر المواضيع

فرم تماس

نام

ایمیل *

پیام *

Post Top Ad

كيك

احدث المواضيع

بايگانی وبلاگ

Recent Posts

Unordered List

  • Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit.
  • Aliquam tincidunt mauris eu risus.
  • Vestibulum auctor dapibus neque.

Pages

Theme Support

Need our help to upload or customize this blogger template? Contact me with details about the theme customization you need.