Featured

فرمانده سپاه به مردم هشدار داد: بهتر است به فکر اعتراض علیه حکومت نیافتید

 پاسدار محمدرضا یزدی،  فرمانده سپاه محمد رسول الله تهران بزرگ  در گفت و گو با ایسنا گفت:  این نهاد جهت مقابله با هرگونه ناامنی در ماه‌های منتهی به انتخابات ریاست جمهوری در سطح پایتخت  متمرکز شده است و  بر لزوم ایجاد امنیت پایدار در تهران تاکید دارد.


سردار یزدی به سمت فرماندهی سپاه محمد رسول الله تهران منصوب شد - خبرگزاری  مهر | اخبار ایران و جهان | Mehr News Agency

او افزود: اساساً اعتقادمان این است که باید امنیت پایدار را ایجاد کنیم و این امنیت نیز توسط نیروهای ویژه  ما و بسیجیان و مردم حزب الله ایجاد می‌شود.
پاسدار یزدی ادعا کرد: 
 دشمنان با استفاده از اراذل و اوباش و برخی عوامل داخلی خود سعی دارند که امنیت کشور را برهم بزنند، اما ما با ایجاد امنیت پایدار و در عین حال مقابله با هرگونه ناامنی سعی می‌کنیم که شرایط را به نوعی مهیا کنیم که انتخابات به بهترین نحو برگزار شود.

او گفت:   
امروز سعی کرده‌ایم که به دستور رهبری از مردم که به واسطه فشارهای اقتصادی و تحریم‌ها در فشار و محدودیت هستند، کمک کنیم و از نارضایتی‌های آنها بکاهیم.

علی  خامنه‌ای در سی سال رهبری خود یک سیاست ثابت داشته است. او چه در اداره امور داخلی و چه در سیاست خارجی معتقد است نرمش، طرف مقابل را به عقب‌‌شینی وانمی‌دارد بلکه باعث می شود تقاضاهای جدیدی مطرح کند. بر همین اساس اشتباه نیست اگر گفت که او مصالحه خارجی و یا مثلا با اصطلاح “راضی” نگه‌داشتن شهروندان را “عقب نشینی از سر ضعف” می‌داند و تا سر حد امکان از آن خودداری کرده است.

در دیداری که خامنه ای  با فرمانده سپاه و فرماندهان بسیج داشته از آنها خواسته “با استفاده از تجربه کمیته های انقلاب اسلامی در دهه ۶۰ در همه محله های کشور برای دفاع سخت و نیمه سخت و دیگر زمینه ها آماده باشد”.

او  گفته در هر حادثه که در محلات در دهه ۶۰ رخ می داد ماموران کمیته‌ها “حضور دائمی داشتند”.

حکومت ایران به شدت از بروز خیزش دوباره همچون آبان ۹۸ به شدت به وحشت افتاده است و برای جلوگیری از آن در دل مردم هراس و وحشت ایجاد می کند تا بدین طریق از اعتراضات احتمالی ممانعت کند.

Share:

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

Fixed Sidebar (true/false)

حق چاپ - 2020 کلیه حقوق محفوظ است. با پشتیبانی Blogger.

latestcomments

تبليغ

بازي

About Me

تختگاه و سکوی مستقل که جدیدترین و تازه ترین ها را برای همه افرادی که در خارج و داخل کشور زندگی می کنند، ارائه می دهد.

مجسمۀ رئیس جمهوری روسیه از موزۀ «گرِوَن» پاریس برداشته شد

  در پی تهاجم روسیه به اوکراین، موزه گرِوَن در پاریس مجسمه مومی ولادیمیر پوتین را جمع آوری کرد. مدیر اين موزه به خبرگزاری فرانسه گفت که موزه...

جستجو

آرشيو

جمال

اخبار

العاب

Post Top Ad

Post Top Ad

Author Details

العاب

اخر المواضيع

فرم تماس

نام

ایمیل *

پیام *

Post Top Ad

كيك

احدث المواضيع

بايگانی وبلاگ

Recent Posts

Unordered List

  • Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit.
  • Aliquam tincidunt mauris eu risus.
  • Vestibulum auctor dapibus neque.

Pages

Theme Support

Need our help to upload or customize this blogger template? Contact me with details about the theme customization you need.