Featured

قانون حمایت معیشتی از مردم

 محمدباقر قالیباف؛ رئیس مجلس شورای اسلامی در صفحه‌ی اینستاگرام خود نوشت: «با تاکید مقام معظم رهبری مبنی بر حمایت از قشرهای ضعیف و انتظار مردم از مسئولان برای کاهش فشار مشکلات معیشتی، اکنون انتظار می‌رود دولت هرچه سریع‌تر، «قانون حمایت معیشتی از مردم» را اجرا کند و انتظارات موجود را پاسخ دهد.


قانون حمایت معیشتی از مردم سریعتر اجرا شود - پایگاه خبری ساوجبلاغ


طبق این قانون باید تا پایان سال به ۶۰میلیون نفر از هموطنان عزیز ما، یارانه‌ی کالاهای اساسی پرداخت شود. درخصوص حمایت از مردم، خصوصا قشرهای ضعیف، مجلس تصمیم دارد در بودجه ۱۴۰۰ به این حمایت‌ها ادامه دهد.»


دولتمردان ومجلسیان بعد از به تعویق انداختن وظیفه‌ی اصلی خود در دوران بحرانی و بعد از تقریبا نه ماه متوالی، اکنون وظیفه‌شان را به خود یا‌دآوری می‌کنند اما آیا ایشان غافلند که در طی این مدت چند کودک و نوجوان و جوان به واسطه‌ی فقر مطلق که بر مردم تحمیل شد، خودکشی کردند. ایشان غافلند که مردم از بی‌خانمانی به بیابان‌ها و گورها در جستجوی ساختن سرپناهی پارچه‌ای روی آورده‌اند. غافلند که دانش‌آموزانی از ناتوانی والدین جهت تهیه‌ی گوشی، از تحصیل باز ماندند. غافلند برای کودکان کار، همان بخور و بمیر هم دیگر نیست...؟


و حالا هم نفری صدهزار تومان برای چهار ماهِ باقی مانده تا پایان سال؟! آیا ریشخند گزنده‌ای نیست؟!

از همه‌ی اینها تلخ‌تر اعتراف به این نکته که ۶۰ میلیون نفر محتاج این بسته‌ها هستند، ۶۰ میلیون از هشتاد میلیون!!!!!! در تمام این سال‌ها با این جلسات بی‌مایه چه می‌کردید که مردم را به این روز رسانده‌اید؟!

Share:

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

Fixed Sidebar (true/false)

حق چاپ - 2020 کلیه حقوق محفوظ است. با پشتیبانی Blogger.

latestcomments

تبليغ

بازي

About Me

تختگاه و سکوی مستقل که جدیدترین و تازه ترین ها را برای همه افرادی که در خارج و داخل کشور زندگی می کنند، ارائه می دهد.

مجسمۀ رئیس جمهوری روسیه از موزۀ «گرِوَن» پاریس برداشته شد

  در پی تهاجم روسیه به اوکراین، موزه گرِوَن در پاریس مجسمه مومی ولادیمیر پوتین را جمع آوری کرد. مدیر اين موزه به خبرگزاری فرانسه گفت که موزه...

جستجو

آرشيو

جمال

اخبار

العاب

Post Top Ad

Post Top Ad

Author Details

العاب

اخر المواضيع

فرم تماس

نام

ایمیل *

پیام *

Post Top Ad

كيك

احدث المواضيع

بايگانی وبلاگ

Recent Posts

Unordered List

  • Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit.
  • Aliquam tincidunt mauris eu risus.
  • Vestibulum auctor dapibus neque.

Pages

Theme Support

Need our help to upload or customize this blogger template? Contact me with details about the theme customization you need.