Featured

سخنرانی جو بایدن و کامالا هریس پس از اینکه رسانه ها وی را به عنوان ۴۶مین رئیس جمهور آمریکا معرفی کردند

 جو بایدن که به عنوان رئیس جمهوری منتخب آمریکا «توسط رسانه ها» معرفی شده، شامگاه شنبه ۱۷ آبان (به وقت شرق آمریکا) برای نخستین بار بعد از اعلام پیروزی او «توسط رسانه ها»، سخنرانی کرد.


جو بايدن ...الديمقراطي الذي خبر السياسة الأمريكية يفوز بمفاتيح البيت الأبيض

آقای بایدن در سخنرانی خود تاکید کرد که نه فقط رئیس جمهوری آنها که به او رای داده‌اند بلکه رئیس جمهوری ایالات متحده آمریکا خواهد بود و برای او ایالت‌های قرمز و آبی (ایالت‌هایی که به جمهوری‌خواهان و دموکرات‌ها رای داده‌اند) فرقی ندارد.

او همچنین از تشکیل کارگروهی شامل دانشمندان در روز دوشنبه خبر داد تا برای مبارزه با همه‌گیری ویروس کرونا پس از ادای مراسم سوگند و آغاز به کار در کاخ سفید آماده باشد. 

پیش از جو بایدن، کامالا هریس معاون رئیس جمهوری منتخب سخنرانی کرد و با اشاره به این که او نخستین زنی است که در تاریخ آمریکا معاون رئیس جمهوری می‌شود، تاکید کرد که آخرین نخواهد بود چرا که این اتفاق برای دختران بسیاری در ایالات متحده الهام بخش خواهد بود.  

رسانه های آمریکا، روز شنبه ۱۷ آبان جو بایدن، معاون سابق رئیس جمهوری آمریکا را با کسب ۲۷۳ رای الکترال به عنوان «رئیس جمهوری منتخب» ایالات متحده معرفی کردند.

نتیجه انتخابات باید به طور رسمی تایید شود و پرزیدنت ترامپ، رئیس جمهوری مستقر ایالات متحده و کاندیدای حزب جمهوریخواه در این انتخابات اعلام کرده که اعلام پیروزی آقای بایدن را به طریقه قانونی به چالش خواهد کشاند. 

 جمهوری خواهان ادعای تقلب در انتخابات را دارند 

جان مارک هانسن ، استاد علوم سیاسی دانشگاه شیکاگو و هماهنگ کننده تحقیقات کمیسیون ملی برای اصلاحات در انتخابات فدرال در سال ۲۰۰۱ در یاداشتی برای نیویورک تایمز نوشت:

حتی قبل از روز انتخابات ، دونالد ترامپ در آرا پستی پنسیلوانیا شک و تردید داشت. 

 وی در توئیتر خودنوشت: “تصمیم دیوان عالی کشور مبنی بر اینکه این ایالت اجازه دارد برگه‌های رای غیابی را پس از چندروز قبول کند ،” یک تصمیم بسیار خطرناک است.  این امکان تقلب گسترده و کنترل نشده را فراهم می کند. “
به محض پایان انتخابات ، در روز یکشنبه او به خبرنگاران گفت ، “ما با وکلای خود وارد عمل خواهیمشد.”  جمهوریخواهان در حال حاضر در دادگاه‌ها هستند و در پنسیلوانیا تعدادی از آرای پستی را بهچالش کشیده‌اند.
Share:

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

Fixed Sidebar (true/false)

حق چاپ - 2020 کلیه حقوق محفوظ است. با پشتیبانی Blogger.

latestcomments

تبليغ

بازي

About Me

تختگاه و سکوی مستقل که جدیدترین و تازه ترین ها را برای همه افرادی که در خارج و داخل کشور زندگی می کنند، ارائه می دهد.

مجسمۀ رئیس جمهوری روسیه از موزۀ «گرِوَن» پاریس برداشته شد

  در پی تهاجم روسیه به اوکراین، موزه گرِوَن در پاریس مجسمه مومی ولادیمیر پوتین را جمع آوری کرد. مدیر اين موزه به خبرگزاری فرانسه گفت که موزه...

جستجو

آرشيو

جمال

اخبار

العاب

Post Top Ad

Post Top Ad

Author Details

العاب

اخر المواضيع

فرم تماس

نام

ایمیل *

پیام *

Post Top Ad

كيك

احدث المواضيع

بايگانی وبلاگ

Recent Posts

Unordered List

  • Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit.
  • Aliquam tincidunt mauris eu risus.
  • Vestibulum auctor dapibus neque.

Pages

Theme Support

Need our help to upload or customize this blogger template? Contact me with details about the theme customization you need.